Chatboții Druid intră pe piața din Africa de Sud
Reading Time: 2 minuteCompania românească Druid și Tangent Solutions, firmă de software și tehnologii, au perfectat un parteneriat strategic, ce va permite companiei din Africa de Sud să propună servicii noi de automatizare portofoliului de clienți, prin construirea și implementarea rapidă a asistenților virtuali inteligenți și a aplicațiilor de automatizare conversațională.
Hyper-automation
Parteneriatul include și certificarea suplimentară a dezvoltatorilor Tangent în cadrul programului de training Druid, creat pentru a spori competențele utilizatorilor în dezvoltarea de aplicații pentru automatizare conversațională. Această nouă inițiativă va oferi companiei Tangent Solutions, care face parte din rețeaua de parteneri UiPath și USN, posibilitatea de a furniza servicii de tip „hyper-automation”, pentru a transforma procese de afaceri, pentru a modifica modul în care interacționează cu clienții și pentru a reduce costurile și crește productivitatea organizațiilor.
„Parteneriatul cu Tangent Solutions ilustrează pe deplin creșterea accelerată a ecosistemului global de parteneri al companiei noastre. DRUID și Tangent Solutions împărtășesc o cultură axată pe inovație, oameni, comunități și pe clienții pe care îi servim. Suntem într-o poziție unică pentru a face cunoscute tehnologiile conversaționale în întreaga lume, oferind în același timp valoare adăugată pentru partenerii noștri”, spune Simona Hurjui, Alliances and Channels Partner Enablement Lead, Druid.
Procesarea limbajului natural
Tehnologia DRUID permite dezvoltarea rapidă de asistenți virtuali inteligenți care oferă răspunsuri în 48 de limbi cu ajutorul unui motor proprietar de procesare a limbajului natural (NLP). Prin integrarea unică cu UiPath ce permite comunicarea asincronă, DRUID aduce capacități de conversație inovative roboților RPA, fapt ce simplifică automatizarea și urmărirea proceselor de afaceri prin comenzi date de către utilizatori prin mesaje text sau voce, pe canale de comunicare precum WhatsApp, Faceook Messenger, Microsoft Teams, Slack, WeChat, și aplicații sau pagini web. DRUID este una din puținele soluții globale care poate fi implementată pe cele mai securizate infrastructuri cloud sau poate rula în întregime pe infrastructura clientului, fără ca terțe părți să poată accesa datele sensibile.
DRUID, alături de soluțiile noastre de automatizare, creează premisele pentru o nouă paradigmă a experienței clienților, indiferent de canalul folosit, prin comunicare text sau voce”, spune Glen Ansell, Intelligent Automation Practice Lead la Tangent Solutions.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz