Stiri Tech

Chatbot-ul Ana rezolvă problemele de HR de la Telekom România

27 mai 2021 2 min

Chatbot-ul Ana rezolvă problemele de HR de la Telekom România

Reading Time: 2 minute

Telekom România lansează chatbot-ul Ana, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de tip „self-service” pentru angajați. Chatbot-ul a fost implementat de Future WorkForce, companie specializată în automatizarea proceselor de afaceri, și are la bază tehnologia companiei Druid, care dezvoltă asistenţi virtuali (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise.

„Ne bucurăm să fim la a doua implementare pentru Telekom Romania, după cea din toamna anului trecut, și sperăm că ANA va deveni, în scurt timp, colega virtuală la care toată echipa apelează pentru informații rapide de HR. Atuul principal al unui asistent virtual constă în viteza și simplitatea pe care o aduce în interacțiunea cu orice public relevant pentru o companie, precum și în disponibilitatea sa în orice moment al zilei sau săptămânii”, a declarat Mihaela Moisa, co-fondator Future WorkForce.

Tehnologii conversaționale

Ana este dezvoltată și antrenată pe tehnologie conversațională Druid, este accesibilă prin platforma de Intranet a companiei și se integrează cu aplicațiile interne de resurse umane și cu roboții software dezvoltați folosind platforma UiPath de automatizare end-to-end deja operaționali. Astfel, chatbot-ul ajută la aprobarea cererilor de concediu și preia de la angajații Telekom Romania solicitări specifice de HR, precum adeverințe medicale sau de salariat, afișează zilele de concediu disponibile și actualizează datele personale ale acestora prin folosirea tehnologiei de recunoaștere optică a caracterelor (OCR). În același timp, prin legătura dintre Ana și roboții dezvoltați cu tehnologie UiPath, managerii au acces la un set de rapoarte standard, obținând într-un mod rapid informații centralizate despre angajați și echipă.

FAQ

Chatbot-ul include și o funcționalitate de tip FAQ, pentru răspunsuri automate la întrebări generale de resurse umane, care se va perfecționa și extinde în timp, pe măsură ce chatbot-ul învață din interacțiunile sale directe cu utilizatorii.

Ne-am dorit să oferim aceeași experiență digitală modernă, pe care o punem la dispoziția clienților prin asistentul virtual Tim, și angajaților noștri. Colaborarea cu Future WorkForce ne-a permis să simplificăm și, în același timp, să eficientizăm procesul de interacțiune cu departamentul de HR. ANA ne ajută să reducem semnificativ procese care presupun o activitate de rutină, iar rezultatele obținute în faza de testare, peste 200 de utilizări, ne demonstrează că angajații sunt dornici să intre în conversație cu cel mai nou membru al echipei de HR Telekom”, a declarat Carmen Dumitrache, Director Executiv Resurse Umane, Telekom România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: