TotalSoft dezvoltă o aplicație automată de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele de HR să își crească productivitatea. Aplicația va utiliza Machine Learning pentru a simula conversația umană pe baza caracterelor introduse în interfața de chat. Un element inedit este faptul că transmiterea de mesaje către „noul asistent virtual” se poate face folosind orice platformă de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack, etc.
„Chatboții de HR transformă experiențele angajaților. Observăm un apetit crescut pentru adoptarea aplicațiilor de chatbot printre companii. Nu doar că chatboții cresc eficiența forței de muncă, reduc costurile, dar ei contribuie și la livrarea de experiențe mai bune pentru angajați. Iar aceste lucruri sunt posibile datorită dezvoltării tehnologiei de Machine Learning”, a declarat Mihai Găvan, HCM Global Sales Director at TotalSoft.
Relația angajatului cu departamentul de HR poate fi stresantă, datorită repetatelor solicitări administrative care, deși sunt în esență simplu de rezolvat, necesită timp pentru ambele părți. Un asistent personal de tip chatbot poate fi o interfață prietenoasă care raspunde rapid la întrebări precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverințe și alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale colegilor.
Astfel, informații legate de zilele de concediu disponibile sau depunerea unei noi cereri de concediu, fie că este vorba despre concediu de odihnă, medical, fără plată sau despre concediu rezultat în urma unui eveniment deosebit precum nașterea unui copil sau nuntă, dar și tot ce ține de obținere aprobărilor necesare pentru „work from home” sunt la un mesaj distanță.
Mai mult, cu ajutorul unui asistent personal de tip chatbot, adeverințele pot fi emise automat și rapid pe baza unui formular standard, primind chiar și număr de înregistrare atunci cand este trimisă pe email către solicitant. Inclusiv datele personale din contractul de munca pot fi verificate și actualizate printr-o scurtă discuție cu un chatbot.
Potrivit unor studii internaționale, 80% dintre angajați folosesc cel puțin o aplicație de trimitere a mesajelor text în scop profesional. De asemenea, 89% dintre consumatori preferă să solicite suport din partea companiilor prin mesaje text. Peste 145 de miliarde de mesaje text sunt trimise în fiecare zi la nivel global. În prezent, aplicațiile de mesagerie sunt cele mai folosite caracteristici ale telefoanelor inteligente și reprezintă cea mai populară formă de comunicare.
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…