Charter pentru croaziere pe Nil
Reading Time: 4 minutePremieră pe piața de turism din România: cum numărul de solicitări pentru vacanțe în Egipt a crescut de peste zece ori în rândul turiștilor din țară, agenția Karpaten Turism a lansat un charter dedicat croazierelor pe Nil.
Destinația externă preferată a românilor în această primăvară în afara țării a fost, de departe, Egiptul. Vremea perfectă pentru această perioadă, amestecul inedit între istorie și luxul resort-urilor de la malul Mării Roșii, gastronomia și diversitatea excursiilor pe care turiștii le au la dispoziție au făcut cu rapiditate din Egipt una dintre mai populare destinații de vacanță.
Ca să vă faceți o idee despre cât de căutată a fost acesta, gândiți-vă că solicitările pentru un sejur într-una dintre stațiunile de la malul Mării Roșii au crescut, de la începutul anului, de zece ori față de aceeași perioadă a anului 2019. În acest context, agenția Karpaten Turism a lansat, în premieră, un charter dedicat croazierelor pe Nil și pune la dispoziția turiștilor români două nave de croazieră de cinci stele, ce vor naviga pe ruta Luxor – Aswan – Luxor.
„Cei care doreau până acum să viziteze zona încărcată de istorie a Egiptului Antic zburau până la Hurghada sau Cairo, iar apoi erau transportați cu autocarele până în Luxor pentru a se îmbarca pe vasul de croazieră. Dată fiind cererea uriașă, vom lansa curse charter în colaborare cu Tarom, începând cu 2 aprilie și până la finalul lunii mai, astfel încât turiștii vor ajunge direct în Luxor, de unde vor urca pe una dintre cele două nave de croazieră de lux, Jaz Crown Jewel și Steigenberger Regency. Acestea vor opri în fiecare dimineață într-un alt port, oferind posibilitatea turiștilor să viziteze, în excursii de o zi, cele mai cunoscute atracții turistice ale Egiptului.”
Alexandru Mărginean, General Manager al Karpaten Turism
Karpaten Turism este sigura agenție care operează zboruri charter către toate destinațiile de vacanță din Egipt, în acest moment având opt zboruri din București, trei din Cluj și câte unul din Iași și Timișoara. Mii de turiști pleacă deja săptămânal spre Egipt, iar agenția ia în calcul suplimentarea acestui număr pentru a acoperi toate solicitările venite de la turiștii români. Interesul românilor pentru vacanța de primăvară sau de Paște în Egipt este amplificat de faptul că țara din nordul Africii nu se află pe lista țărilor din zona galbenă, astfel încât, în afara testului PCR la plecare, nu este necesară carantina la revenirea din concediu.
Cât costă un sejur
Costul unui sejur începe de la 449 de euro de persoană și include transport cu avionul pe ruta București – Luxor și retur, transfer de la aeroport la vapor, 7 nopți de cazare pe vasul de croazieră cu pensiune completă, taxele de aeroport, precum și un bagaj de cală și unul de mână de persoană.
Turiștii pot opta, de asemenea, pentru un pachet de excursii opționale pe mal, care va costa 199 de euro. În plus este posibilă și o extensie de sejur la Marea Roșie, în zona Hurghada la hotelul Labranda Makadi, pentru care turiștii plătesc 349 de euro.
De asemenea, cei care își doresc să viziteze cât mai multe obiective turistice pot opta pentru o excursie combinată – de exemplu 4 zile de croazieră pe Nil și 3 zile fie la Cairo, pentru a vizita capitala Egiptului, fie 3 zile la Hurghada la plajă.
Pachetul de excursii conține: vizitarea templelor Karnak și Luxor, Hatshepsut, trei morminte faraonice și coloșii lui Memnon, templele Esna și Kom Ombo într Luxor și Aswan, templul Philae de lângă Aswan și marele baraj, totul la 199 de euro.
Karpaten nu este la prima astfel de inovație în turismul românesc. Agenția a mai lansat în ultima perioadă zboruri spre destinații în care nimeni nu și-ar fi închipuit că s-ar putea ajunge direct din România, precum Maldive, Republica Dominicană, Kenya sau Capul Verde.
Karpaten Turism este una dintre cele mai mari agenții turoperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții turoperatoare care s-au dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Agenția a primit titlul de „Cea mai bună agenție de incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 353 (7 mai – 7 iunie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz