Pe măsură ce proliferează o abundență de tehnologii de publicitate și marketing, poate părea că este ușor să bifezi unde dorești să îți investești banii în campaniile online. Cu toate acestea, a avea un Ferrari pe care îl poți conduce cu doar 40 de kilometri pe oră nu este prea util. Pentru a obține rezultatele potrivite trebuie să ai abordarea corectă, iar asta poate să însemne de la investița financiară până la ultimul clic de pe site.
de Adelina Oprea și Răzvan Rădulescu, manageri ai agenției de performance marketing Champaigns
Aici intervenim noi, ca agenție, cu un avantaj major în faptul că noi oferim in-house toate serviciile de care are nevoie un business ca să susțină o campanie integrată în mediul online.
Am învățat marketing digital pe măsură ce acesta se dezvolta în România și credem că nu poți reuși fără pasiune, logică, bun gust, cunoștințe aprofundate, interpretarea in-depth a datelor și atenția continuă către evoluția tehnologică.
Oferim rezultate măsurabile clienților noștri și încercăm mereu să aducem factorul WOW în campaniile digitale, să facem lucrurile altfel și cu mult suflet.
În anul 2016, când am lansat Champaigns, am oferit prima aplicație online, gratuită, pentru emiterea unui raport cu informații cheie despre cum poți optimiza campaniile ca să scazi costurile și să vinzi mai mult prin campaniile tale de Facebook Ads. De ce am oferit acest tool în mod gratuit? Pentru ca orice creștere, orice investiție, trebuie să înceapă de la analiza statusului actual, real.
Putem afirma că ultimul an și jumătate a fost o schimbare de paradigmă din toate punctele de vedere, iar lumea comunicării și a marketingului s-a schimbat, și ea, radical. Cum în perioada următoare nu se va „reveni” la vechea normalitate, flexibilitatea este cuvântul cheie. Ce mediu de promovare îți poate oferi mai multă flexibilitate și adaptabilitate decât mediul online? Niciunul. Prin urmare, digital marketingul a devenit pentru multe businessuri „colacul de salvare”.
Criza Covid-19 a întărit ceea ce știam deja: relevanța unui brand este cheia către consumator, mai mult, aș merge către relevanța la nivel personal, la situația și valorile consumatorului –crearea unei conexiuni personale. Asta înseamnă targetare specifică, date demografice, preferințe sociale, multiple dimensiuni care influențează comportamentul de cumpărare.
Toate acestea sunt acum mai importante ca oricând într-o strategie digitală. Generația Z a crescut cu tehnologia perfect integrată în viața de zi cu zi. Membrii ei sunt obișnuiți ca telefoanele și aplicațiile să le știe deja preferințele și să le livreze imediat. Acum, când companiile au datele lor personale, doresc experiențe anticipative și personalizate.
Ca agenție de digital marketing, noi la Champaigns știm că trebuie să gândești transversal pe mai multe canale online relevante brandului tău.
• Facebook și iar Facebook, deoarece Facebook Ads Story este noul Facebook News Feed.
• Video rămâne content king.
• TikTok în eCommerce – Conform unui studiu recent realizat de Spark Foundry, tinerii între 18 și 24 ani preferă să petreacă timpul pe TikTok, Snapchat, Reddit și chiar LinkedIn, favorizând conținutul video (72%) și story-urile de Instagram (45%). Nu e deloc surprinzător că TikTok a depășit în România numărul de utilizatori ai Instagramului și la nivel global l-a depășit chiar și pe tatăl internetului, Google, la numărul de accesări.
• Branding și vânzări în Metaverse? Yes, it’s real! – Noi l-am descrie ca pe un univers virtual în care poți interacționa cu diferite medii și lucruri, în care te poți juca, poți cumpăra și vinde diverse bunuri.
• eCommerce în metavers – Capacitatea de a transforma procesul de achiziție într-o experiență personalizată este diferențiatorul cheie oferit de aceste tehnologii și din acest motiv sunt și foarte atractive. Tu n-ai vrea să vezi de acasă de pe canapea și din pijamale dacă geaca de la Zara stă la fel de bine și pe tine?
Cea mai comună definiție a lor este că sunt bunuri digitale cu caracter nefungibil – adică unic, care nu poate fi replicat sau înlocuit cu ceva similar. Deși discuția despre ele este proaspătă, ele sunt deja folosite cu succes de nișele de home deco, artă, modă – deținătorii produselor digitale din aceste nișe pot dovedi cu ușurință unicitatea lor și le pot vinde cu succes mai departe.
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…