CGS România și-a extins echipa cu 500 de noi angajați și continuă angajările
Reading Time: 2 minuteComputer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), și-a crescut în acest an echipa cu 500 de noi angajați, în ciuda contextului generat de criza pandemică. Pe primele locuri în topul centrelor cu cele mai multe recrutări se află Brașov și București, urmate de Galați, Sibiu și Târgu Jiu.
În ceea ce privește pozițiile pe care au fost aduși noi angajați, 90% dintre acestea sunt de nivel entry-level, și au fost pentru posturi de call-center, telecomunicații, suport tehnic sau de consultanți financiari.
“Procesul de recrutare a trecut de la o abordare face-to-face la una remote, în conformitate cu noile norme de siguranță dictate de pandemia Covid-19. Astfel, procesul de recrutare a devenit ceva mai lung față de anul trecut, întrucât candidatul are de parcurs mai multi pași. Cu toate acestea, principalul avantaj este că avem șansa de a comunica mai mult cu fiecare dintre ei și, astfel, de a găsi persoanele potrivite”, a mai spus Vladimir Sterescu.
Majoritatea interviurilor, la distanță
Potrivit afirmațiilor sale, interviurile au avut loc la distanță, fie prin intermediul telefonului, cât și prin video call-uri pentru a compensa lipsa unei interacțiuni face-to-face. În consecință, pentru a proteja atât trainerii cât și noii angajați, cursurile de induction realizate de companie pentru noii colegi s-au desfășurat la distanță în aproape 70% dintre cazuri.
În acest moment, aproximativ 70% din angajații CGS România lucrează de acasă, inclusiv noii colegi alăturați echipei în 2020. Compania a investit într-o rețea remote pentru toată compania, astfel încât, cât mai mulți dintre angajați să beneficieze de infrastructura necesară pentru a lucra în siguranță de acasă.
“Una dintre cele mai mari provocări din acest an a fost propagarea culturii organizaționale în rândul noilor angajați. Cum mare parte dintre aceștia au lucrat, încă din prima zi, de acasă, a fost dificil să le transmitem spiritul CGS. Astfel, am investit constant în inițiative pentru angajați tocmai pentru ca ei să facă față acestui climat atipic, să treacă peste această perioadă cu optimism, și să menținem echipa cât mai sudată”, a mai spus Vladimir Sterescu.
În ceea ce privește planurile de viitor, reprezentantul companiei estimează că și în 2021 CGS România se așteaptă a la o creștere a numărului de angajați cel puțin similară cu nivelul din acest an.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz