CGS România recrutează 500 de noi angajați pentru centrul din Constanța
Reading Time: < 1 minutComputer Generated Solutions (CGS) România, companie specializată în business process outsourcing (BPO), vizează dezvoltarea centrului de contact pe care îl deține în Constanța. În acest sens, compania are în plan recrutarea a aproximativ 500 de noi colegi pentru biroul din zonă, până la finalul anului.
“Centrul de suport din Constanța a fost inaugurat în 2019, fiind cel de-al 7-lea hub CGS pe plan local. Încă de la lansare, acesta a avut performanțe peste medie și, din acest motiv, business-ul destinat acestui birou a crescut constant și a generat, astfel, nevoia de a atrage noi talente. În acest moment, în hub-ul din Constanța activează 200 de angajați, unii dintre ei remote”, a declarat Vladimir Sterescu (foto), Country Manager CGS România.
Ce se caută
Noii colegi vor deservi proiecte similare cu cele pe care compania le operează deja în celelalte centre CGS România, din zona tehnică, de vânzări și customer service. De asemenea, și în Constanța, compania americană va oferi salarii și beneficii peste media pieței locale și naționale.
În ceea ce privește profilul candidaților vizați, CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, romană și turcă, cu abilități de negociere și gestionare a relației cu clienții.
“Dincolo de orice, suntem în căutarea unor colegi care să aibă dorința de a învăța, de a se dezvolta, de a deprinde aptitudini noi. În plus, CGS România propune un mod de lucru centrat pe nevoile angajaților, pe un mod de lucru în care colegii se sprijină și se susțin. Tocmai din acest motiv, este important de menționat că echilibrul dintre viața personală și cea profesională este un aspect extrem de important pentru noi”, a mai spus Vladimir Sterescu.
Printre pozițiile deschise pentru centrul de suport din Constanța se numără cele de Consultant relații clienți, Specialist Tehnic nivel 1 sau 2, sau Specialist vânzări.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz