Digital

CESAROM lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”, în parteneriat cu Dare Digital

17 iun. 2024 3 min

CESAROM lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”, în parteneriat cu Dare Digital

Reading Time: 3 minute

Cu ocazia lansării garanției de 10 ani, CESAROM dă startul campaniei de comunicare integrate “Schimbă placa cu CESAROM”, în parteneriat cu agenția Dare Digital.

CESAROM produce pentru proiecte durabile și de aceea propune o schimbare de paradigmă. Manifesto-ul “Schimbă placa” susține doer-ii și îi încurajează să se ocupe de ceea ce contează cu adevărat: renovări durabile, fără “dureri de cap”.

“Schimbă placa cu CESAROM” vine ca o completare a comunicării de brand, adăugând un nou atribut relevant și unic pe piață, cel al garanției de 10 ani, valabil pentru plăcile ceramice CESAROM cu cea mai mare cerere în România.

Campania “umbrelă” din 2024 se desfășoară atât în online cât și în offline, pentru a acoperi o plajă cât mai largă de audiență.

cesarom vizual campanie

“După peste doi ani de colaborare cu CESAROM pe diferite servicii integrate de digital marketing, anul acesta lansăm o campanie amplă de comunicare care are ca piloni diferite atribute de brand, printre care regăsim unul unic pe piață la nivel de categorie: 10 ani garanție la o gamă largă de produse aflate în topul preferințelor consumatorilor. Pornind de la istoricul comapaniei pe piață, având o înțelegere amplă a categoriei și un istoric cu privire la consumul de digital în industrie, lansăm anul acesta o campanie adresabilă tuturor categoriilor de audiențe, sub un key message curajos, entertaining și de impact long-term: Schimbă placa cu CESAROM, alături de care asociem diferite tipologii de incentive-uri oferite consumatorilor. Din punct de vedere servicii digitale, ne-am asumat o serie KPIs de digital pe care îi urmăm în acest an pentru fiecare campanie realizată, precum și diferite mecanici care să ne susțină în generarea de conversii și vânzări care în definitiv să se reflecte în creșterea business-ului.”

Alexandra Andrei, Head of Digital Content & Social Media la Dare Digital

În online, “Schimbă placa cu CESAROM și câștigi de două ori: ai 10 ani garanție și manopera înapoi”, are o componentă de awareness și una de activare a garanției pe website-ul de brand, mizând pe o comunicare diferențiată pe întregul funnel de marketing cu scopul de a analiza preferințele consumatorilor la nivel de produs, respectiv planuri de renovare.

În offline, campania este mediatizată printr-o serie de materiale POSM sau campanii OOH care ghidează audiența, prin intermediul codurilor QR, atât către componenta de awareness cât și către cea de activare a garanției.

Pe lângă video-ul care lansează campania, componentele de amplificare a acesteia trec consumatorul prin toate fazele funnel-ului de marketing, de la prezența în social media, la amplificarea prin paid media, e-mail marketing & SEO sau outdoor, într-un proces constant de optimizare a rezultatelor pentru a atinge obiectivele de business și comunicare.

“Campania de comunicare integrată, «SCHIMBĂ PLACA cu CESAROM și câștigi de 2 ori» a fost dezvoltată pornind de la un obiectiv cât se poate de simplu, acela de a comunica tuturor românilor că alegând să renoveze sau să își finiseze locuințele cu plăci ceramice CESAROM au asigurată garanția de 10 ani și multiple avantaje și beneficii. CESAROM investește constant în inovație. Numai în ultimii 3 ani CESAROM a lansat în România plăci ceramice cu multiple beneficii funcționale. Cea mai nouă inovație, lansată chiar anul acesta, este noua gamă de gresie porțelanată rectificată CESAROM cu tehnologie ABS (Anti-slip Best Surface) care oferă nivel de siguranță sporită pentru spațiile expuse la umiditate ridicată. Acest beneficiu este asigurat de tratamentul ABS al plăcii, care garantează o valoare ridicată anti–alunecare (R10 în termeni tehnici). În perioada pandemică, CESAROM a inovat și a dezvoltat gama safe+ cu 99,99% protecție antibacteriană. De asemnea, în ultimii ani, liniile de producție de la Cluj-Napoca au fost retehnologizate. Astfel CESAROM oferă astăzi soluții complete pentru pereți și pardoseli, de la gresiei porțelanată rectificată până la game speciale de plăci precum cele pentru trepte sau mozaicul porțelanat rectificat. Toate aceste inovații se bazează pe experiența ceramiștilor români și sunt o garanție a durabilității plăcilor ceramice fabricate în Cluj. De aceea astăzi CESAROM este unicul brand care oferă 10 ani garanție tuturor clienților.”

Andreea Bodola, Marketing Director SANEX SA

CESAROM, liderul pieței românești de gresie și faianță, are o istorie de peste 60 de ani. Produsele companiei se produc în fabrica Sanex SA din Cluj-Napoca, companie care este din 2004 membră a grupului Lasselsberger GmbH. Capacitatea totală de producţie din cadrul fabricii Sanex SA din Cluj-Napoca se ridică la peste 8 milioane de metri pătraţi anual, SANEX SA comercializând o gamă variată de modele de gresie, faianță și plăci decor.

Array

Articole pe aceeași temă: