CESAROM, investiție de un milion de euro într-o nouă linie în fabrica din Cluj
Reading Time: 2 minuteLasselsberger Ceramics România, deținătorul brandului CESAROM și unicul producător local de plăci ceramice, anunță punerea în funcțiune a noii linii destinate rectificării gresiei și faianței, în urma unei investiții de aproximativ un milion de euro. Astfel, anual, circa 21 de milioane de plăci produse de companie vor putea trece prin procesul de rectificare.
Potrivit Lasselsberger Ceramics România, plăcile rectificate sunt plăci ceramice cu dimensiuni exacte ale căror canturi sunt perfect drepte. Rectificarea se realizează după scoaterea plăcilor de gresie sau faianță din cuptorul de ardere și constă în șlefuirea canturilor la unghi de 90 grade.
„Am luat decizia de a realiza această investiție, deoarece ne dorim să fim în permanență în linie cu nevoile pieței și dorința românilor de a avea acces la produse de design, cu o calitate superioară. De asemenea, odată cu această inițiativă vom lărgi gama de produse premium. Astfel, până la 40% din totalul producției de plăci ceramice din fabrica noastră pot fi rectificate prin noul procedeu”, a declarat Petrișor Grindeanu, Director General al Lasselsberger Ceramics România.
Principalele avantaje ale plăcilor ceramice rectificate CESAROM impactează atât pe plan estetic, dar și de întreținere. Mai mult decât atât, toate produsele ce vor intra în procesul de rectificare vor beneficia de tehnologia safe+, care înglobează protecție antibacteriană în suprafața plăcii de ceramică. În plus, în noua gamă de gresii CESAROM safe+, suprafețele modelelor Quartz și Pietra au integrate și proprietăți antiderapante de ultimă generație.
„Focusul nostru permanent este pe calitate, tendințe internaționale și tehnologie de top cu care să satisfacem nevoile românilor. Brandul CESAROM înseamnă excelență românească neîntreruptă, de 60 de ani, în ciuda tuturor provocărilor de natură socială sau economică întâmpinate de-a lungul timpului. Vom continua să le oferim partenerilor noștri servicii de calitate superioară, din punct de vedere tehnic, estetic și logistic, iar cea mai recentă dovadă este punerea în funcțiune a acestei noi linii de rectificare, cu o capacitate de 40 de plăci pe minut”, a mai afirmat Petrișor Grindeanu.
În ceea ce privește impactul la nivel de business, plăcile ceramice rectificate vor avea o contribuție importantă în creșterea cu aproximativ 15% a vânzărilor companiei în acest an. Acest lucru este determinat de faptul că plăcile rectificate reprezintă noua tendință pe piața de profil, fiind unul dintre produsele premium la care românii vor putea avea acces la un preț corect, având în vedere că sunt produse pe plan local.
„Avantajul estetic major al plăcilor rectificate este că pot fi montate cu rost foarte îngust. Mai mult decât atât, plăcile rectificate scutesc clientul final de o grijă, aceea a calibrului. Astfel, când acesta achiziționează gresie și faianță rectificată trebuie să fie atent ca întreaga cantitate să aibă inscripționat pe ambalaj același cod de nuanță și lot, fără a mai fi nevoie să urmărească și calibrul”, a declarat Andreea Bodola, Director Marketing al Lasselsberger Ceramics România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz