CEO cu sânge de rocker
Reading Time: < 1 minutMuzica rock are dintotdeauna un impact social important, iar de o lună de zile în România contribuie la promovarea donării de sânge atât prin forța muzicii, cât și prin puterea exemplului.
Campania națională „România are sânge de rocker”, lansată de Morning Glory, matinalul postului de radio Rock FM, împreună cu Centrul de Transfuzie Sanguină București și Donorium, își propune să rezolve o problemă stringentă: nevoia de sânge în România este dublă față de cantitatea colectată, în condițiile în care doar 1,7% dintre români donează sânge.
Ca parte a campaniei, lideri ai unor companii importante din România s-au implicat personal, donând sânge și punând umărul la promovarea donării de sânge. Sunt acei „CEO cu sânge de rocker”, și vă invităm să aflăm chiar de la ei cât de importantă este implicarea mediului de business în comunitate.
CEO cu sânge de rocker – Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România
CEO cu sânge de rocker – Steven van Groningen, Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz