Când vorbim despre Italia, nu avem cum să nu discutăm despre modă. Calitatea, atenția la detalii, măiestria și creativitatea brandurilor de fashion italiene sunt recunoscute în întreaga lume. Acestea sunt cele mai puternice branduri italiene de fashion
În 2021, Gucci a celebrat 100 de ani de existență, fiind astăzi una dintre cele mai dezirabile case de modă din lume.
Eclectice, contemporane și romantice, produsele Gucci reprezintă măiestria italiană, punând accent pe atenția la detalii și calitatea execuției. Gucci face parte din grupul Kering, care gestionează dezvoltarea unei serii de branduri renumite. Totodată, Gucci îmbrățișează moda genderless și un lanț de aprovizionare sustenabil, valori importante pentru generațiile tinere.
Cu o prezență pe piață de aproape 109 ani și peste 600 de magazine în întreaga lume, Prada atrage printr-un design ce combină trecutul, prezentul și viitorul.
Având în ADN curiozitatea și aspirația către perfecțiune, Prada dorește să lărgească orizontul luxului fără frică de contradicții, inclusiv în mediul online. În 2021, traficul pe site-ul Prada a crescut cu 71% față de anul precedent, iar căutările în Google cu 51%.
Pentru grupul Armani, a fi un brand care simbolizează moda și luxul înseamnă să știi să creezi produse unice, îmbinând calitatea, estetica și inovația cu un sistem puternic de valori.
Angajamentul Grupului Armani față de sustenabilitate este exprimat în cinci domenii importante: clienții, lanțul de aprovizionare, mediul, resursele umane și comunitatea.
Brandul italian fondat în 1985, lângă Milano, s-a făcut cunoscut prin stilul mediteranean, plin de creativitate.
Pentru Dolce&Gabbana, contrastul este o sursă nesfârșită de stimulare și inspirație. Contrastul generează armonie, ce este exprimată într-un stil care combină luxul cu urbanul, tradiția cu descoperirea, creativitatea cu măiestria croitoriei, excesul cu rigoarea și visul cu realitatea.
Valentino surprinde feminitatea, romantismul și eleganța atemporală.
Cu sediul în Milano și creația în Roma, direcția creativă a casei de modă este dirijată de Pierpaolo Piccioli. Colecția Valentino Haute Couture conține rochii unice, realizate în întregime manual de o echipă de 60 de croitorese specializate, ghidate de atelierul Palazzo Mignanelli din Roma.
Cu sediul în una dintre clădirile emblematice din Roma, Palazzo della Civiltà Italiana, Fendi are peste 3.000 de angajați și 215 magazine în întreaga lume.
În 2018, Fendi a depășit pragul de un miliard de euro în vânzări, iar în toamna lui 2021, Fendi și Versace au uimit printr-o colaborare în care au creat două colecții unice, Versace by Fendi și Fendi by Versace.
Versace creează, produce, distribuie și comercializează produse de modă și lifestyle, toate purtând logoul distinctiv Medusa.
În 2000, Versace a deschis Palazzo Versace, primul proiect hotelier cu amprenta unei companii de produse de lux, care oferă turiștilor oportunitatea de a experimenta stilul de viață Versace, urmat în 2015 de cel hotelul din Dubai.
Bottega Veneta este o casă de modă de lux italiană specializată în prêt-à-porter și accesorii.
Printre cele mai populare articole Bottega Veneta se află geanta Cabat, al cărei meșteșug complex de țesut necesită doi artizani pentru două zile întregi de muncă. Bottega Veneta operează peste 260 de magazine cu aproape 3.800 de angajați și a generat mai mult de un miliard de euro în vânzări în 2020. Bottega Veneta este o subsidiară a grupului de lux Kering.
Casa Moschino este cunoscută pentru modelele inovatoare, colorate și chiar excentrice.
În stilul său nonconformist, sustenabilitatea și drepturile animalelor au fost printre problemele despre care a vorbit Franco Moschino, fondatorul casei de modă, încă din anii ’90. Astăzi, cu Jeremy Scott în rolul de Creative Director, casa de modă are peste 150 de magazine și a înregistrat venituri de 215,4 milioane de euro în 2020.
Cunoscută pentru imprimeurile sale glamour și animal print pe piele și textile, compania născută în Florența dezvoltă și proiecte de design interior pentru clădiri și hoteluri de ultimă generație.
Pentru cei care vor să se bucure și mai mult de stilul de viață Cavalli, cafenelele cu același nume oferă bucate tradiționale italiene, cioocolată, vodcă și ginart Roberto Cavalli.
Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…
Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…
De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…
MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…