Featured

Biz Italia: Cele mai puternice branduri italiene de fashion

Reading Time: 4 minute

Când vorbim despre Italia, nu avem cum să nu discutăm despre modă. Calitatea, atenția la detalii, măiestria și creativitatea brandurilor de fashion italiene sunt recunoscute în întreaga lume. Acestea sunt cele mai puternice branduri italiene de fashion

Gucci

În 2021, Gucci a celebrat 100 de ani de existență, fiind astăzi una dintre cele mai dezirabile case de modă din lume. 

Eclectice, contemporane și romantice, produsele Gucci reprezintă măiestria italiană, punând accent pe atenția la detalii și calitatea execuției. Gucci face parte din grupul Kering, care gestionează dezvoltarea unei serii de branduri renumite. Totodată, Gucci îmbrățișează moda genderless și un lanț de aprovizionare sustenabil, valori importante pentru generațiile tinere. 

Prada

Cu o prezență pe piață de aproape 109 ani și peste 600 de magazine în întreaga lume, Prada atrage printr-un design ce combină trecutul, prezentul și viitorul.  

Având în ADN curiozitatea și aspirația către perfecțiune, Prada dorește să lărgească orizontul luxului fără frică de contradicții, inclusiv în mediul online. În 2021, traficul pe site-ul Prada a crescut cu 71% față de anul precedent, iar căutările în Google cu 51%.

Giorgio Armani 

Pentru grupul Armani, a fi un brand care simbolizează moda și luxul înseamnă să știi să creezi produse unice, îmbinând calitatea, estetica și inovația cu un sistem puternic de valori.

Angajamentul Grupului Armani față de sustenabilitate este exprimat în cinci domenii importante: clienții, lanțul de aprovizionare, mediul, resursele umane și comunitatea.

Dolce&Gabbana

Brandul italian fondat în 1985, lângă Milano, s-a făcut cunoscut prin stilul mediteranean, plin de creativitate. 

Pentru Dolce&Gabbana, contrastul este o sursă nesfârșită de stimulare și inspirație. Contrastul generează armonie, ce este exprimată într-un stil care combină luxul cu urbanul, tradiția cu descoperirea, creativitatea cu măiestria croitoriei, excesul cu rigoarea și visul cu realitatea. 

Valentino 

Valentino surprinde feminitatea, romantismul și eleganța atemporală.  

Cu sediul în Milano și creația în Roma, direcția creativă a casei de modă este dirijată de Pierpaolo Piccioli. Colecția Valentino Haute Couture conține rochii unice, realizate în întregime manual de o echipă de 60 de croitorese specializate, ghidate de atelierul Palazzo Mignanelli din Roma.  

Fendi 

Cu sediul în una dintre clădirile emblematice din Roma, Palazzo della Civiltà Italiana, Fendi are peste 3.000 de angajați și 215 magazine în întreaga lume. 

În 2018, Fendi a depășit pragul de un miliard de euro în vânzări, iar în toamna lui 2021, Fendi și Versace au uimit printr-o colaborare în care au creat două colecții unice, Versace by Fendi și Fendi by Versace. 

Versace 

Versace creează, produce, distribuie și comercializează produse de modă și lifestyle, toate purtând logoul distinctiv Medusa.

În 2000, Versace a deschis Palazzo Versace, primul proiect hotelier cu amprenta unei companii de produse de lux, care oferă turiștilor oportunitatea de a experimenta stilul de viață Versace, urmat în 2015 de cel hotelul din Dubai. 

Bottega Veneta 

Bottega Veneta este o casă de modă de lux italiană specializată în prêt-à-porter și accesorii. 

Printre cele mai populare articole Bottega Veneta se află geanta Cabat, al cărei meșteșug complex de țesut necesită doi artizani pentru două zile întregi de muncă. Bottega Veneta operează peste 260 de magazine cu aproape 3.800 de angajați și a generat mai mult de un miliard de euro în vânzări în 2020. Bottega Veneta este o subsidiară a grupului de lux Kering.

Moschino 

Casa Moschino este cunoscută pentru modelele inovatoare, colorate și chiar excentrice. 

În stilul său nonconformist, sustenabilitatea și drepturile animalelor au fost printre problemele despre care a vorbit Franco Moschino, fondatorul casei de modă, încă din anii ’90. Astăzi, cu Jeremy Scott în rolul de Creative Director, casa de modă are peste 150 de magazine și a înregistrat venituri de 215,4 milioane de euro în 2020. 

Roberto Cavalli 

Cunoscută pentru imprimeurile sale glamour și animal print pe piele și textile, compania născută în Florența dezvoltă și proiecte de design interior pentru clădiri și hoteluri de ultimă generație. 

Pentru cei care vor să se bucure și mai mult de stilul de viață Cavalli, cafenelele cu același nume oferă bucate tradiționale italiene, cioocolată, vodcă și ginart Roberto Cavalli. 

Anca Muraru

Recent Posts

Hanwha își deschide filială în România pentru a livra vehicule armatei naționale

Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…

10 secunde ago

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

2 minute ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago