Stiri

Cele mai noi tendințe în materie de cadouri de Crăciun la Pepco

Reading Time: 2 minute

Pepco lansează prima campanie de imagine de Crăciun și un audiobook cu vocea Monicăi Davidescu. De asemenea, a pregătit colecții unice care acoperă o varietate de tendințe în materie de design interior și lansează prima sa campanie de imagine de Crăciun, “Fiecare dintre noi e diferit”, ce prezintă povestea a două surori diferite din toate punctele de vedere, cu excepția dorinței lor de a petrece Crăciunul alături de cei dragi. Campania poziționează compania ca un brand care contribuie la construirea momentelor unice, iar povestea este susținută de audiobook-ul citit de Monica Davidescu.

Conceptul campaniei se bazează pe studii de consum realizate în mai multe piețe europene în care Pepco activează. Acestea au arătat că publicul caută branduri care răspund nevoilor lor zilnice și îi inspiră să construiască amintiri frumoase. 87% dintre respondenți au subliniat importanța relațiilor și a momentelor petrecute în familie ca fiind aspectul cheie al Crăciunului. Ei consideră că emoțiile puternice se creează prin mici detalii, cum ar fi cadourile din suflet, momente de bucurie și spontaneitate.

„Prin prima noastră campanie de imagine de Crăciun ne-am dorit să creăm o poveste care să prezinte, pe de-o parte, frumusețea relațiilor de familie, iar pe de altă parte, să permită fiecăruia să se regăsească în personajele principale și să-și cultive propria atitudine față de decorarea casei și petrecerea timpului alături de cei dragi. Crăciunul este momentul din an în care celebrăm ceea ce contează cu adevărat. De aceea, gama diversă de decorațiuni din acest an are scopul de a îndeplini toate gusturile și preferințele, pentru ca fiecare dintre noi să aibă posibilitatea de a decora în funcție de personalitatea și preferințele sale”, spune Bogdan Grigoriu, Head of Region pentru Pepco România, Bulgaria și Grecia.

Decorațiunile de sărbători din magazinele Pepco din acest an propun o călătorie prin diferite stiluri, atât designuri nostalgice, inspirate de trecut, dar și estetici moderne, cu un aer futurist. Tradiția se îmbină cu modernitatea, iar accentul este pus pe sustenabilitate și exprimare personală. Colecția de anul acesta include diverse decorațiuni pentru casă și bradul de Crăciun, veselă pentru masa de sărbători, precum și haine pentru întreaga familie, ideale pentru zilele de sărbătoare.

Una dintre noile colecții pe care cumpărătorii le pot găsi în magazinele Pepco cuprinde produse inspirate din natură și se adresează iubitorilor frumuseții autentice și ai minimalismului scandinav. Ornamentele cu design natural, inspirate de pădure, pudrate ușor cu zăpadă, adaugă un aer rustic bradului de Crăciun și reflectă armonia și filosofia modernă slow-living. Materiale eco-friendly precum hârtia, conuri de brad și fructe uscate, subliniază simplitatea și autenticitatea.

Cea de-a doua colecție este cea Glamour, pentru cei care visează la sărbători luxoase. Dominate de tonuri burgundy, alb și accente aurii, produsele din această colecție transformă spațiile în locuri elegante și strălucitoare. Formele aurii și ornamentele din cristal adaugă o notă de rafinament și pot completa aranjamentele de masă, pentru un decor ideal de sărbători.

De asemenea, în colecția de Crăciun pot fi găsite și decorațiuni supradimensionate și lumini LED care se sincronizează cu muzica, dar și obiecte personalizate, cum ar fi șosetele brodate sau calendarele advent, care contribuie la crearea unor tradiții centrate pe familie și timp petrecut împreună.

Oana Grecea

Recent Posts

Peste 2000 de elevi au accesat programe internaționale de educație prin programele JA România

Junior Achievement România, alături de OMV Petrom, a continuat să sprijine educația applied learning pentru elevii de liceu, prin ediția…

o oră ago

Discovery lansează emisiunea locală “Produs în România“

În decembrie, Discovery vine cu o premieră și lansează “Produs în România“, prima emisiune locală din ultimii ani. În fiecare…

o oră ago

Lidl deschide două noi magazine în decembrie: Arad și Râmnicu Vâlcea

Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea a două noi magazine în comuna Vladimirescu, pe data de 12 decembrie…

o oră ago

Lacunele de securitate care amenință companiile și organizațiile

HP a publicat un nou raport care evidențiază implicațiile uriașe asupra securității cibernetice ale faptului că dispozitivele nu sunt securizate…

2 ore ago

Peste 100 de artiști au participat în acest an la evenimentele din zona revitalizată Amzei

În 2024, AMZEI continuă să fie un punct de referință în peisajul cultural al Bucureștiului, parte dintr-un demers amplu de…

2 ore ago

Arctic Reflections: Cum reparăm frigiderul natural al Pământului

Gheața arctică este fundamentală pentru reglarea climei globale și menținerea ecosistemelor din această regiune. Tom Meijeraan este cofondatorul Arctic Reflections,…

2 ore ago