Stiri

Cel mai nou start-up unicorn din Spania, investiție de 150 milioane euro

19 dec. 2019 < 1 min

Cel mai nou start-up unicorn din Spania, investiție de 150 milioane euro

Reading Time: < 1 minut

Glovo a primit o investiție de 150 milioane euro din partea Mubadala Investment Company, în cadrul seriei E de strângere de fonduri. După această ultimă rundă de finanțare, Glovo intră în rândul unicornilor, titulatiră acordată companiilor evaluate la peste 1 miliard dolari.

Start-up-ul de servicii de livrare rapidă devine al doilea start-up din Spania evaluat la peste 1 miliard de dolari, fiind printre primii doi jucători în 24 din cele 26 de state în care își desfășoară activitatea.

“În luna iunie 2018, Mubadala a lansat un fond de investiții de 400 milioane de euro, special dedicat companiilor tehnologice, așa cum este și Glovo. Investiția noastră în Glovo este o dovadă a angajamentului pe care îl avem față de piața de profil din Europa, fiind încântați să conducem runda de finanțare a serie E pentru Glovo, astfel încât compania să-și poată dezvolta în continuare echipa și ce poate oferi”, a declarat Frederic Lardieg, asociat al Mubadala Capital.

De curând, Glovo a intrat și pe piața din Polonia, în urma achiziției PizzaPortal (35 milioane euro) și a investiției în cel de-al doilea hub tehnologic din Varșovia. Compania intenționează să angajeze 300 de ingineri până la jumătatea anului 2020, 40 dintre aceștia și 50 de experți în produse urmând să se alăture echipei din Varșovia.

Glovo intenționează să își creeze propriile supermarketuri cu variate tipuri de oferte, de la alcool și produse farmaceutice până la produse de uz zilnic și va continua să caute parteneriate strategice, similiare cu cel pe care îl are cu Carrefour.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: