Stiri Business Companii

Cel mai mare retailer de fashion din piață a deschis magazinul cu numărul 300

1 oct. 2020 < 1 min

Cel mai mare retailer de fashion din piață a deschis magazinul cu numărul 300

Reading Time: < 1 minut

PEPCO, cel mai mare retailer de fashion din piața românească, după cifra de afaceri, și lider pe segmentul hainelor pentru copii, a deschis cel de-al 300 magazin, devenind astfel și retailerul cu cea mai rapidă expansiune, atât la nivel local, cât și ca grup, la nivel european.

Noul magazin PEPCO a fost inaugurat în Argeș la Pitești – Bascov.

PEPCO a deschis magazine și în localități cu mai puțin de 20.000 de locuitori, iar în acest moment retailerul are o vastă acoperire națională, cu cel puțin câte un magazin în fiecare județ din țară. Cercetările de marketing din domeniu arată că clienții aleg să viziteze magazinele PEPCO datorită proximității și raportului calitate-preț echitabil.

Obiectivul pe termen mediu și lung al grupului PEPCO este să devină numărul 1 în Europa, prin deschiderea magazinelor pe noi piețe, dar și prin consolidarea poziției pe piețele existente. În 2021, PEPCO România are în plan deschiderea magazinului cu numărul 500, dezvoltarea și îmbunătățirea magazinelor existente, dar și diversificarea gamei de produse.

PEPCO operează peste 2000 de magazine în 12 țări (Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia, Italia), urmând să se extindă și pe noi piețe precum Serbia. Brandul a fost lansat în 2004 în Polonia și a captat încă de la început atenția clienților, ceea ce a condus la extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: