Cel mai mare centru de asistență Uber din Europa Centrală și de Est
Reading Time: 2 minuteUber a inaugurat în București cel mai mare centru de asistență pentru șoferi și curieri din Europa Centrală și de Est, investiția totală ridicându-se la un sfert de million de dolari. Spațiul se întinde pe o suprafață de 320 metri pătrați și va găzdui o echipă de 11 experți.
Noul centru a fost construit conform standardelor internaționale pentru centrele de asistență Uber și are capacitatea de a oferi asistență pentru 2.500 de șoferi și curieri pe săptămână.
”În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci orașe și am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats și Uber Green, cu 100% mașini electrice. Cu această ocazie, accentuăm că ne dorim să colaborăm cu autoritățile pentru a reduce traficul și poluarea. Avem datele și tehnologia pentru asta și suntem deschiși să le punem în folosul binelui public”, a declarat Ash Kebriti, General Manager Europa Centrală și de Est, Uber.
În contextul noii legi adoptate de Guvernul României, lege care reglementează serviciile de ridesharing, centrul servește ca ”accelerator de conformitate”. Astfel, Uber îi ajută pe șoferi să parcurgă toți pașii necesari autorizării conform noilor reglementări care vor intra în vigoare de la 1 noiembrie.
”După ce peste 400.000 de oameni au semnat o petiție în care cereau autorităților să reglementeze serviciile de ridesharing, România a făcut un pas înainte către modernizarea transportului urban și s-a alăturat altor țări europene care au implementat astfel de reforme. Angajamentul nostru este să respectăm noile reglementări și să-i sprijinim pe șoferii parteneri să devină autorizați în cadrul noii legi”, a declarat Nicoleta Schroeder, General Manager, Uber România
Centrul va găzdui reprezentanți ai școlilor acreditate care vor oferi șoferilor toate informațiile cu privire la pașii și documentele necesare pentru obținerea certificării de șofer profesionist. În plus, va fi un loc în care șoferii parteneri vor avea acces la toate materialele necesare pentru a obține atestate și unde vor participa la sesiuni de informare cu privire la obținerea autorizațiilor pentru mașină, companie sau ca șoferi independenți.
Strategia companiei, strategie care o diferențiază de competiție, este aceea de a investi în partea de customer support.
„Asistența eficientă este un aspect important atunci când se lucrează cu o platformă de ridesharing. Scopul este să oferim cel mai bun suport șoferilor noștri, strategia noastră având trei mari piloni: un centru modern la standardele globale Uber, o echipă de experți bine pregătiți și training continuu pentru aceștia și asistență premium, personalizată pentru cei mai mari parteneri cu flote”, a completat Andreea Ticărău, Head of Customer Suport pentru Europa Centrală și de Est, Uber.
Noul centru Uber a fost inaugurat de Mihail Duică, șoferul partener cu cele mai multe curse din România, în peste patru ani a realizat aproape 25.000 de curse cu un rating de 4,99 din 5.
Deschiderea centrului de asistență vine după o serie de alte măsuri introduse în ultimul an, cum ar fi timpul de așteptare plătit sau opțiunea de tipping direct în aplicație.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz