Cel mai cunoscut interpret în limbaj mimico-gestual din țară, inclus în reclama Neumarkt
Reading Time: < 1 minutPe timp de criză, cum este cea pe care o traversăm cu toții acum, una dintre recomandările pe care specialiștii o fac reprezentanților brandurilor este: ”continuați să comunicați, dar țineți cont de context”. Și cum poți ține mai bine cont de context decât cu un mesaj adecvat momentului și incluzând un personaj popular în această perioadă? O surpriză interesantă în acest sens vine din partea mărcii de bere Neumarkt din portofoliul Heineken, care l-a inclus în cel mai recent spot pe nimeni altul decât Bogdan Anicescu.
Bogdan Anicescu este interpretul în limbaj mimico-gestual devenit cunoscut publicului larg pe perioada stării de urgență din comunicările reprezentanților guvernului. În vârstă de 31 de ani, el este absolvent de Psihopedagogie Specială și lucrează în cadrul Asociației Naționale a Surzilor din România.
Spotul Neumarkt poate fi văzut aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz