CEC Bank sărbătorește anul acesta 160 de ani de la înființare, iar pentru marcarea acestui eveniment aniversar, anul acesta compania va utiliza un nou logo
160 de ani în care și-a reconfirmat constant poziția de bancă stabilă, de încredere, care a fost alături de generații de români.
Pentru a marca acest moment aniversar, anul acesta va fi utilizat un nou logo în comunicarea cu clienții, angajații, partenerii și celelalte părți interesate.
Ușor de asociat cu reputația construită de-a lungul timpului, dar și cu modernitatea băncii, noua siglă aniversară are câteva elemente grafice speciale, nu întâmplător alese: motive tradiționale românești stilizate, minimaliste, reprezentative stilului contemporan.
CEC Bank este una dintre puținele instituții care are o strategie de transformare digitală majoră în curs, și care, în același timp, continuă să prioritizeze creșterea gradului de incluziune și educație financiară, prin cele peste 1000 de unități din teritoriu.
Digitalizarea este una dintre direcțiile principale pe care CEC Bank a înregistrat rezultate spectaculoase în ultimii ani, iar accesarea produselor și serviciilor bancare pe parcurs 100% digital este într-un proces continuu de diversificare.
Recent, Banca a finalizat și adopția tuturor fluxurilor rapide de creditare online de către întreaga rețea a băncii iar intrarea într-o relație de afaceri cu clienții nu mai este condiționată de prezența acestora în unități.
Prin comunicarea celor 160 de ani de tradiție și prin evoluția de până acum, CEC Bank se reconfirmă, în continuare, ca “banca de casă a românilor”, fiind și în prezent în topul sistemului bancar și printre liderii operațiunilor bancare efectuate online și offline.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…