“Cea mai puternică poveste ești tu”, noua campanie Huawei
Reading Time: < 1 minutDesfășurată cu tagline-ul “Cea mai puternică poveste ești tu”, Huawei își anunță noua campanie de comunicare de brand sub umbrela “Make it Possible”. Printr-o abordare multichanel, campania are ca scop crearea unei legături emoționale cu brandul și se va desfășura până la începutul lui ianuarie 2020.
“Cea mai puternică poveste ești tu” va fi prezentă în București și Iași, în Online, Social Media, Digital (out of home și video proiecții), Cinema și OOH.
Spotul campaniei spune povești emoționante inspirate de trei situații în care oamenii se regăsesc în viața de zi cu zi și va fi difuzat și în cinematografele din Băneasa Shopping City, în perioada 6 decembrie – 2 ianuarie 2020.
De asemenea, tagline-ul campaniei apare într-o proiecție video pe Palatul Telefoanelor din București și pe Iulius Mall, în Iași.
Campania de comunicare de brand pune la dispoziția oamenilor o platformă dedicată unde își pot spune poveștile și au șansa de a primi o invitație la webinarul motivațional susținut de Michal Woroch, un explorator în scaun cu rotile care va vorbi despre îndeplinirea viselor în ciuda obstacolelor.
În Digital Out of Home, noua campanie dispune de cel mai mare ecran digital outdoor din țară, Cocor MediaChanel, utilizat pentru take over de 30 minute și de ecranele Globalworth Tower atât indoor, cât și outdoor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz