După mai bine de 10 ani, începând de vineri, 2 decembrie, reclama Coca-Cola ”Vin Sărbătorile”, considerată ”cea mai frumoasă reclamă de Crăciun” a revenit pe ecrane, atât pe TV, cât și în online și social media.
Inițiativa a pornit de la o întrebare postată pe Facebook. Indiferent cum au descris-o – „cea mai frumoasă reclamă de Crăciun”, „reclama cu Sărbătorile vin”, „reclama care pur și simplu îți instalează sentimentul de Crăciun în suflet” sau „reclama cu camionul Coca-Cola”, românii au răspuns că aceasta este simbolul apropierii sărbătorilor, pe care își doresc să-l revadă.
Prin implicarea vloggerilor BRomania (Matei Dima), Laura Giurcanu, Mircea Bravo, Ilie Rusu și Ilie Bivol (Ilie’s Vlogs), dorința fanilor Coca-Cola a provocat o adevărată mișcare, precum și o mobilizare de forțe pentru companie.
Dana Bartzer, interpreta melodiei din spot-ul atât de îndrăgit, s-a numărat printre persoanele contactate pentru a face posibilă acestă bucurie dedicată tuturor românilor.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…