Ce vor studentii timisoreni de la Mos Craciun
Reading Time: < 1 minutPeste 560 de scrisori au trimis studentii timisoreni catre Mosu EduCraciun, in cadrul unei campanii organizate de catre MindsHub care a dat ocazia studentilor de a-si face auzite dorintele in fata Ministrului Educatiei.
Organizatorii vor o schimbare pozitiva in educatie, antrenandu-i pe studenti intr-o actiune care sa le reprezinte nevoile si sperantele. In perioada 16-18 decembrie, studentii au avut sansa de a scrie propria scrisoare Mosului, urmand ca ulterior aceste dorinte sa ajunga pe masa Ministrului Educatiei. Campania a fost realizata in mod exclusiv de catre si pentru studenti, fara avea vreo afiliere cu mediul academic.
Un procent de 40% dintre studentii participanti in campanie si-au exprimat nevoia de a avea cadre didactice cu pregatire, orientate spre o educatie dinamica, 39% au mentionat nevoia unei infrastructuri moderne in cadrul facultatilor, corelate cu un accent sporit asupra practicii in detrimentul teoriei si o curricula adaptata cerintelor pietei muncii, exprimata in proportie de 35% dintre studenti. Alte mentiuni au facut referire la accesul la oportunitati de cariera (24%), burse si bugete pentru materiale didactice (23%), accesul la informatii de actualitate, mentorat (19%).
„Sper ca Mos EduCraciun sa fie personajul care va reda anual sansa studentilor de a-si face auzita vocea, ca un obicei frumos inaintea Craciunului, cu intentia de a ajuta Ministerul Educatiei sa isi culeaga parametrii de atentie in domeniu pentru anul urmator”, a declarat fondatorul MindsHub, Remus Radvan.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz