Stiri Business

Ce soluții software de business implică modul de muncă hibrid

1 nov. 2021 3 min

Ce soluții software de business implică modul de muncă hibrid

Reading Time: 3 minute

Companiile mici și mijlocii încep să simtă nevoia implementării unor noi sisteme software de salarizare și administrare a personalului,în condițiile noului context din piața muncii – care implică adoptarea modelelor de lucru hibrid și remote.

Hibridul, mai dificil decât telemunca

Prin intermediul unor astfel de platforme software, companiile se pot adapta la noua realitate de pe piața muncii, evitând surprizele legate de legislația în schimbare, de tendințe emergente și riscurile de securitate pentru angajați. Organizațiile pot, astfel, să-și stabilească în mod corect obiectivele, strategiile și bugetele necesare pentru managementul resurselor HR.

„Am observat, în ultimele luni, că nevoile întreprinderilor mici și mijlocii s-au schimbat. Redeschiderea birourilor, dar și debutul celui de-al patrulea val pandemic, au impus necesitatea adaptării noului mod de a lucra al angajaților. Desigur, acest model hibrid este mai dificil de gestionat decât unul de telemuncă 100% sau prezență fizică 100%, iar managerii caută constant modalități de a scădea costurile și de a crește productivitatea. Platformele automatizate de salarizare și management al angajaților reprezintă cea mai la îndemână soluție pentru aceste companii”, precizează Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.

IMM-urile, înainte și după pandemie

Conform Comisiei Europene, în industrie, comerț, construcții și servicii, în România există aproximativ 500.000 de întreprinderi mici și mijlocii – cumulând 99% din totalul companiilor active în economia națională. Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) a publicat, la finalul anului 2020, un document conform căruia 61% dintre acestea și-au redus activitatea pe parcursul anului trecut. Totuși, în primul trimestru al acestui an, s-a înregistrat o creștere de peste 52% comparat cu primele trei luni ale lui 2020 în ceea ce privește înregistrările de noi companii, fiind înmatriculate 41.251 de noi IMM-uri.

Soluții versatile

Mai ales în condițiile în care organizațiile sunt nevoite să facă o trecere rapidă de la un mod de lucru la altul – ținând cont de condițiile sanitare – acestea au nevoie să se bazeze pe o soluție versatilă de management al personalului care poate fi implementată rapid și în mod eficient.

Indiferent de atitudinea față de schimbările prin care trecem – fie că le vedem ca pe obstacole de depășit, fie că le vedem ca oportunități de creștere și învățare – companiile trebuie să se adapteze noii realități. Tehnologiile evoluează constant, iar noile tendințe dictează noi direcții de dezvoltare. Totuși, uneori volumul imens de informații și schimbările legislative sunt greu de navigat. De aceea, am decis să oferim această versiune standardizată a soluțiiilor WizSalary si WizOne – WizOne for All – de management al resurselor umane, special adresată companiilor mici și mijlocii, care pot astfel să își deruleze în mod optim activitatea de bază, știind că partea de gestionare HR este acoperită”, completează Adrian Bodomoiu.

WizOne for All include patru module și poate fi implementat în maximum o săptămână. Software-ul nu are costuri de implementare sau de instalare, iar plata licenței se face pe baza unui abonament lunar, în funcție de dimensiunea companiei.

Pontaj electronic

Modulul de administrare personal este dedicat dosarelor angajaților în format electronic, care pot fi actualizate ușor și în timp real. Astfel, fiecare dintre aceștia beneficiază de un fișier conținând informații generale și date personale, beneficii, lista de echipamente utilizate, medicina muncii și alte certificări reînnoite periodic, sancțiuni etc.

Sistemul de pontaj electronic, care are o acuratețe de 100%, și care nu necesită introducerea manuală a datelor și care este compatibil cu o mare parte a sistemelor de control acces, oferă angajatorilor oportunitatea de a structura modul de înregistrare a pontajului în funcție de specificul activității companiei. Modulul de pontaj electronic poate fi configurat în funcție de următoarele variabile – tipul contractului de muncă, structura organizatorică și modul de lucru specific companiei (organizare în departamente, puncte de lucru, sucursale etc.).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: