Marketing

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

23 iul. 2013 < 1 min

Ce si cine ii influenteaza pe tinerii romani?

Reading Time: < 1 minut

<p> Neavand inca preferinte clare de brand, tabieturi de consum sau preconceptii, tinerii sunt un segment puternic influentabil. Aflam ce ii influenteaza din cea de-a sasea serie Starcom HumanGraphExperience, “<a href=”http://pinterest.com/pin/348254983655957760/”>Influence Me – Romanian Youth Use of Influence</a>”.</p> <p>  </p> <p> Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influentatori ai tinerilor cu varste intre 18 si 24 ani, in decizia de cumparare pe 5 categorii de produse: sweeet & snacks, bauturi, gadgets, ingrijire personala si moda.</p> <p>  </p> <p> 62% cer sfaturi inainte de a cumpara un produs, in timp ce 52% dau sfaturi prietenilor cu privire la achizitionarea unui produs.</p> <p>  </p> <p> In general, pentru a fi apreciati de tineri, influentatorii trebuie sa aiba drept principalele calitati: sa ofere informatii actuale (86%) si sa testeze personal produsele (83%);</p> <p>  </p> <p> Influenta celor apropiati continua sa fie mai importanta in mai multe categorii decat influenta specializata. Pentru bauturi sau gadgets cei apropiati devin influentatori daca au o expertiza dovedita in timp;</p> <p>  </p> <p> Influentatorii specializati sunt pe primul loc ca importanta in categorii care se leaga de statutul/ imaginea personala:</p> <p>  </p> <p> Celebritatile (actori, cantareti, vedete TV) in domeniul modei (pentru 52% dintre tinerii intervievati);</p> <p>  </p> <p> Website-urile de specialitate pentru gadgets (46% dintre tinerii intervievati);</p> <p>  </p> <p> Dermatologii in alegerea produselor de ingrijire personala (pentru 45% dintre respondenti).</p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: