Ce isi doresc angajatii din generatia Y?
Reading Time: < 1 minutContrar celor mai multe asteptari nu salariul ii motiveaza pe angajatii din generatia Y, ci recunoasterea in timp real a muncii conteaza cel mai mult in relatia cu superiorii si colegii
Flexibilitatea, creativitatea si informatia sunt cuvintele cheie care descriu cel mai bine modul in care generatia Y se raporteaza la un loc de munca. De multe ori etichetati drept “non-conformisti”, “rebeli”, “neintelesi” tinerii generatiei Y sunt extrem de creativi si dedicati unor proiecte indraznete, pe masura ambitiilor lor.
Tinerii din generatia Y “cauta oportunitati de dezvoltare personala si profesionala si isi dorec sa contribuie la succesul unor proiecte motivante si interesante”, spune Silviana Tatu, Managing Director la KeepCalling, o companie internationala de telecomunicatii, care a derulat un studiu in randul tinerilor angajati. Potrivit sondajului, generatia Y apreciaza cel mai mult la un loc de munca activitatea interesanta pe care o desfasoara, programul flexibil, stabilitatea, proiectele antrenante si salariul.
Reputatia companiei este decisiva in evaluatea gradului de multumire fata de angajator, dupa cum mai arata rezultatele studiului. Implicarea companiei in proiecte sociale, de mediu si sustinerea comunitatii sunt criteriile in functie de care angajatorul este perceput drept de “incredere”. Incurajarea impartasirii opiniilor si a ideilor (35% dintre respondenti) si intelegerea obiectivelor si a directiei spre care se indreapta compania (29%) sunt, de asemenea, esentiale pentru a percepe locul de munca drept un mediu favorabil dezvoltarii profesionale.
Foto: Dreamstime
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz