Companii

Ce echipamente sport comandă românii?

Reading Time: 2 minute

Mersul la sală este din ce în ce mai popular printre români, iar activitatea fizică are nevoie de echipamente sport potrivite.

În urma unui studiu efectuat de magazinul online Answear pe un eșantion de 335 de respondenți (din care 70% femei) am aflat care sunt preferințele românilor în materie de activitate fizică și modă în mișcare. Answear se află și în acest sezon în topul preferințelor cumpărătorilor datorită selecției măre de produse disponibile (pentru 32% dintre participanți), garanției că primesc doar branduri 100% originale (30%) și prețurilor bune ( 27%), arată magazinul online, într-un comunicat de presă.

Suntem din ce în ce mai sportivi

Mersul la sală cu regularitate este foarte popular printre români, 62% alocând timp pentru 2-5 antrenamente pe săptămână, ceea ce ne propulsează printre cei mai activi europeni. 

Antrenamentele la sală se află în topul activităților fizice practicate de 59,7% dintre participanții la studiu, urmate de alergare. 

O formă fizică bună trebuie pusă în evidență de echipamentul potrivit și suntem motivați să trecem mai des pe la sală, dacă avem haine frumoase. 40% dintre cei care au răspuns alocă un buget între 100 și 300 de lei pentru achiziția echipamentului sportiv, în timp ce 22% sunt dispuși să plătească oricât pentru outfit-ul preferat. 

Cele mai căutate produse sport pe ANSWEAR.ro sunt încălțămintea (pentru 76% dintre cumpărători) colanții și bustierele. Gențile și rucsacurile se bucură și ele de popularitate pentru 39% dintre respondent.

Calitate, înainte de orice

Peste 70% dintre cumpărători caută materiale de cea mai bună calitate pentru echipamentele sportive. Brandul și prețul sunt următoarele aspecte luate în considerare în momentul achiziției. Dacă în cazul ținutelor de stradă urmărim recomandările stilistilor, revistelor și blogurilor de specialitate, pentru hainele de sală 74% dintre cumpărători nu caută inspirație, decid singuri și cumpără de ceea ce le este mai comod. Cele mai iubite mărci de purtat la sală sau la jogging sunt Nike, Adidas și Under Armour. 

Answear are o istorie de 7 ani în piață de eCommerce europeană, grupul este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la nume sonere precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.

Oana Voinea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

9 minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

8 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

14 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago