Stiri

Ce compensații vor primi călătorii afectați de anularea zborurilor Tarom

Reading Time: 2 minute

Compania TAROM s-a confruntat cu o situație fără precedent, aceea de anulare a numeroase zboruri ca urmare a declarațiilor individuale de inapt pentru zbor ale personalului navigant. Ca urmare a acestei situații independente de voința și acțiunile companiei, pasagerii au fost afectați de anularea zborurilor regulate. Compania a oferit alternative pentru călători, iar echipa de asistență este în contact direct cu aceștia pentru a oferi informații detaliate privind reprogramarea zborurilor, rambursările sau alte opțiuni disponibile.


Pentru a facilita procesul de compensare al călătorilor afectați în urma anulării unor zboruri regulate în cursul zilei de 8 iulie, TAROM anunță crearea unei adrese de email dedicate: despagubire8iulie@tarom.ro, la care pasagerii pot transmite cererile și documentele necesare în vederea obținerii despăgubirilor, în conformitate cu Regulamentul EC 261/2004.

Pasagerii afectați de aceste anulări pot transmite solicitarea de compensare la adresa de email dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. , unde trebuie să transmită următoarele informații:
• Nume și prenume pasager
• Număr de zbor
• Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
• Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
• Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)

Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achiziţionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu număr de zbor RO) în termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.

Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensației în bani este necesar să transmită datele bancare în următorul format :

  • Nume și prenume beneficiar cont
  • Denumirea băncii
  • Sucursala
  • Adresa băncii
  • Iban
  • Cod SWIFT/BIC
  • Monedă cont

Compania TAROM își cere scuze pasagerilor săi pentru tot disconfortul creat și depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care această situație îl are asupra planurilor lor de călătorie.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

11 minute ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

54 de minute ago

Zalando: Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…

2 ore ago

Originalitatea și conexiunea umană în mediul digital

Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…

3 ore ago

Angela Galeța, Fundația Vodafone România: „O cifră care doare foarte mult este că doar 4% dintre români intervin să oprească un caz de violență domestică”

Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…

3 ore ago

Compania ce se va ocupa de realizarea Coridorului Verde din Marea Neagră se va lansa în următoarea lună

România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…

4 ore ago