Ce ceasuri preferă românii

Reading Time: 2 minute

Românii își doresc ceasuri în tendințe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level și mass-market, pentru care sunt dispuși să scoată din buzunare un buget mediu de 375 de lei.

Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, au fost ceasuri bărbătești, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale precum ceasuri tematice și cele pentru copii.

Cei mai mulți clienți au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu prețuri cuprinse între 301 și 800 de lei – reprezentând 45% din totalul achizițiilor – și mass-market, cu prețuri sub 300 de lei. Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienții WatchShop.ro fac parte din categoria premium, cu prețuri ce depășesc 800 de lei.

„Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaților de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai ușor ținutelor zilnice, dar și pe fondul creșterii bugetului destinat achizițiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Din totalul ceasurilor cumpărate, în 2017, de la WatchShop, 7,5% au fost făcute cadou. Anul trecut, valoarea medie a ceasurilor pentru cadouri a fost de 460 de lei. Totodată, modelul achiziționat cel mai frecvent pentru cadou a fost Sekonda Navy pentru damă, de culoare bej, la prețul de 190 de lei.

Cele mai căutate branduri de ceasuri pe WatchShop.ro au fost (în ordine alfabetică): Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Ingersoll, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Tissot și Zeppelin. Cel mai scump ceas vândut anul trecut pe WatchShop.ro a fost Seiko Astron, bărbătesc, în valoare de 14.400 de lei. 

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

6 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

12 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

13 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

13 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

13 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

13 ore ago