Odată cu apropierea Crăciunului, oamenii din întreaga lume fac pregătiri pentru ziua cea mare. Având în vedere faptul că „părțile interesate” cheie ale acestei sărbători sunt copiii, poate fi greu pentru unii părinți și membri ai familiei să vină cu idei noi de cadouri.
Conform analizei recente realizate de Kaspersky, bazată pe metadate anonimizate furnizate voluntar de utilizatorii Safe Kids, copiii au manifestat interes crescut în mai multe domenii, în luna noiembrie. Jocurile, muzica, magazinele și cumpărăturile, jucăriile, desenele animate, serviciile și platformele, personajele, hobby-urile și activitățile, dar și consolele de jocuri au fost cele mai populare categorii. Primele trei dintre aceste interese sunt jocurile (44%), muzica (14%) și cumpărăturile (10%).
Topul jocurilor
Copiii care au căutat jocuri pe internet au arătat cel mai mult interes pentru Roblox (23%), Among Us (21%) și Minecraft (20%). Alte jocuri populare sunt Gacha Life (16%) și Fortnite (11%).
În mod surprinzător, în ciuda consolelor de nouă generație care au fost scoase la vânzare recent, Nintendo Switch a depășit căutările copiilor (42%), în timp ce PlayStation se află pe locul doi (36%), iar Xbox este pe locul trei (22%). Cele mai căutate jocuri pentru consola Nintendo Switch sunt Mario, Animal Crossing și The Legend of Zelda: Breath of the Wild.
„Există o vorbă populară pe internet: «Google știe mai multe despre tine decât știe mama ta», ceea ce sună ridicol de adevărat. Știind ce caută copiii, îi putem ajuta pe părinți să le înțeleagă mai bine nevoile, să le ia în considerare intențiile și chiar să devină prieteni mai buni – ceea ce este, desigur, vital nu doar înainte de Crăciun, ci și pe tot parcursul anului”, comentează Anna Larkina, expertă în analiza conținutului web la Kaspersky.
K-pop și jucării
Muzica K-pop, care a zguduit topurile în ultimii ani, este încă foarte populară în rândul copiilor din întreaga lume. Aproape jumătate din cererile de „muzică” sunt compuse din „K-pop” (48%) și dominate de două trupe preferate: BTS (58%) și BLACKPINK (42%).
Nu în ultimul rând, jucăriile sunt încă iubite de copii. În special, LEGO a reprezentat 51% din totalul cererilor de „jucării”, urmat de Barbie (22%), seturi Playmobil (11%), păpuși L.O.L. Surprise! (8%) și 5 Surprise Mini Brands (8%). În ceea ce privește obsesia copiilor pentru LEGO, aceștia caută de obicei ediții speciale ale LEGO în funcție de jocul sau personajul lor preferat. Cele mai dorite seturi LEGO sunt dedicate Among Us (chiar dacă nu este încă pe piață), Harry Potter, Star Wars, Ninjago, Technic, City, Friends și Minecraft.
Stay Fit Gym, rețeaua de fitness cu cea mai mare acoperire la nivel de orașe din România, anunță deschiderea unui…
Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…
Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…