Ce bonusuri primesc curierii Glovo
Reading Time: 2 minuteCei peste 10.000 de curieri ai Glovo beneficiază de patru tipuri de recompense financiare pentru implicare. La ce valoare pot ajunge acestea?
Glovo, o companie de servicii de livrare rapidă, prezentă în zece mari orașe din România, oferă mai multe tipuri de beneficii pentru performanță propriilor curieri. Compania a atras peste 10.000 de curieri parteneri cu care lucrează în toată țara, aceștia fiind atrași atât de flexibilitatea pe care colaborarea cu Glovo o oferă la nivel de organizare a timpului de lucru vs. timp liber, a veniturilor, a mijlocului de transport ales de fiecare după bunul plac, dar mai ales de sistemul de bonusare foarte generos oferit de Glovo.
Curierii Glovo au patru tipuri diferite de beneficii financiare, care contribuie la decizia de a începe, continua sau extinde parteneriatul cu compania. Cele patru bonusuri oferite de Glovo livratorilor sunt:
- Bonus pentru lucrul în condiții meteo nefavorabile
Unul din cei mai influenți factori asupra cererii se servicii de livrare sunt condițiile meteo, așa că Glovo a pregătit un sistem de bonusare pentru curierii care lucrează în zilele reci, ploioase, foarte calde sau cu vânt puternic: +20% pentru livrările efectuate.
- Bonus de performanță săptămânală
Cu cât muncești mai mult, cu atât vei câștiga mai mult, iar în sprijinul efortului tău vine și Glovo, cu un mecanism de bonusare săptămânală, calculat direct proporțional cu veniturile tale generate în aplicație: +12% dacă ai între 20 și 80 de comenzi pe săptămână și +15% dacă depășești 80 de comenzi.
- Bonus de recomandare a unui alt curier
Un colaborator fericit va povesti și altora despre experiența sa. Pentru curierii care recomandă Glovo mai departe, compania oferă un bonus de 300 de lei după primele 50 de comenzi efectuate de persoana recomandată, acest beneficiu aplicându-se exclusiv livratorilor cu mașina.
- Bonus pentru diverse campanii ocazionale
Bineînțeles, sunt momente în care Glovo lansează diverse campanii în sprijinul partenerilor și angajaților, prin care îi încurajează prin bonusuri personalizate să rămână colaboratori fideli.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz