Ce aduce Supernet 4.5G de la Vodafone?
Reading Time: 2 minuteOptimizarea superioară pentru streaming video, securitatea îmbunătățită integrată în rețea și lățimea de bandă mai mare sunt atuurile Supernet 4.5G de la Vodafone România, care oferă viteze apropiate de 800 Mbps.
Pentru moment, vitezele maxime pot fi atinse doar cu terminalele Samsung Galaxy S8 și S8 Plus, dar oficialii companiei spun că lista va crește, pe măsură ce sunt lansate noi terminale care să profite de optimizările rețelei. „Este o punte de legătură între 4G și 5G și vrem să oferim avantajele Supernet 4.5G tuturor utilizatorilor noștri, nu doar celor care au terminale high-end”, a spus Andrea Rossini Consumer Business Unit Director, Vodafone România. Acesta a precizat că, în ultimii ani, clienții din România preferă tot mai mult experiențe video de calitate pe mobil, solicitând transferuri de date la viteze tot mai mari.
Din punct de vedere tehnic, optimizarea și modernizarea rețelei Vodafone include agregarea a trei frecvențe în comunicarea dintre terminal și stațiile de bază (față de două până acum) – ceea ce aduce un plus de viteză de 50%, creșterea modulației de la 64 la 256 QAM – care vine cu un plus de 33%, respectiv upgradarea antenelor de la MIMO 2×2 la MIMO 4×4 – care dublează viteza ce poate fi atinsă. „Este pentru prima dată când o rețea mobilă din România oferă viteze comerciale din sfera vitezelor Gigabit, creând astfel puntea dintre 4G și 5G”, a declarat Cătălin Buliga, Technology Director, Vodafone România.
Lansarea Supernet 4.5G este promovată printr-o campanie de comunicare ce include jocul mobil „RaceReady Vodafone” (Android și iOS), ce oferă lecții de condus defensiv pe Transfărăgășan realizate de campionul de raliu Titi Aur pentru toți utilizatorii companiei. Campania este derulată în TV, print, outdoor și digital. „La scurt timp după repoziționarea de brand, care are la bază o abordare optimistă asupra felului în care tehnologia și viețile noastre vor evolua în viitor, anunțăm evoluția Supernet 4.5G, o dovadă clară a angajamentului făcut de noul brand”, a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz