Motorul de căutare BIANO a activat căutarea folosind fotografii în versiunile desktop și mobile www.biano.ro. Aceasta este o premieră în segmentul home & deco online din România și prin această nouă funcționalitate, platforma a generat comenzi pentru parteneri în doar câteva ore de la activarea acesteia.
Cum funcționează?
Utilizatorul încarcă fotografia produsului pe care-l caută în interfața www.biano.ro și îi apare o listă de produse identice sau similare, astfel încât să le poată cumpăra cu ușurință dintr-un e-shop.
Recunoașterea produsului este posibilă datorită unui sistem de inteligență artificială, dezvoltat în integralitate de echipa BIANO.
”Sistemul nostru analizează fiecare imagine și este capabil să potrivească această imagine cu produse reale din catalogul BIANO. Este similar, să spunem, unei rețele neuronale, căutarea se face aproape simultan prin milioane de fotografii. Spre deosebire de multe companii e-commerce care folosesc căutarea folosind imagini, noi suntem mândri să spunem că am dezvoltat sistemul integral cu resursele echipei noastre interne. Asta pentru că am anticipat că, datorită acestui an, multe dintre noile caracteristici e-commerce se vor roti în jurul inteligenței artificiale”, explică CEO-ul BIANO, Michael Zelinka.
Funcționalitatea de căutare folosind fotografii este disponibilă pe toate piețele unde operează BIANO: România, Cehia, Slovacia, Brazilia, Olanda. Anul acesta, motorul de căutare își propune expansiunea pe încă două piețe mondiale.
Pentru a profita din plin de această funcționalitate, BIANO recomandă e-shop-urilor să trimită cât mai multe produse cu poze la rezoluție maximă, prin feed-ul de produse cu care își listează oferta pe BIANO. Produsele devin apoi parte a căutării folosind fotografii în mod automat atunci când un e-shop se promovează pe BIANO.
BIANO mizează pe acest nou instrument pentru a-și depăși planurile anunțate la începutul anului 2020, printre care o creștere de 100% a afacerilor, comparativ cu 2019. Conform declarațiilor reprezentanților companiei, creșterea de înregistrare a noilor parteneri este de +25% per trimestru, întrucât magazinele home & deco iau comerțul online mult mai în serios, din cauza pandemiei coronavirus, alături de alte atuuri, precum personalizare, varietatea și chiar exclusivitatea ofertelor.
Motorul de căutare online de mobilă și accesorii BIANO reunește în acest moment ofertele a 75 de magazine home & deco care oferă și posibilitatea de plasare online a comenzilor, printre care Somproduct, Homelux, SensoDays, Bonami, Home Philosophy, E4home.
Lansat pentru prima oară în Cehia, în 2015, BIANO s-a extins în patru alte țări pe parcursul a cinci ani, respectiv România, Slovacia, Olanda și Brazilia. În 2019, BIANO a generat venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri locali și internaționali de peste 50 de milioane de euro, având peste 4 milioane de produse home & deco listate.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…