Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & Chief Executive Officer Rusu+Bortun va juriza la Golden Drum 2019 în secțiunea WHAT. Sub sloganul ”Creativity 4 Change”, Golden Drum se va desfășura în perioada 17-18 octombrie 2019 în Portoroz, Slovenia.
”M-a bucurat și onorat invitația de a fi din nou într-un juriu internațional. Chiar dacă festivalurile nu sunt un scop în sine pentru noi ca business, le devorăm cu tot ce au, cu partea lor superficială, dar atât de motivantă după gală, sau cu experiența fantastică de a lucra la aceeași masă cu creativi consacrați din toată lumea. Filtrele mele n-au cum să excludă rolul social al brandurilor, transformările pe care le provoacă, capacitatea de a scala mișcări culturale și de a aduce rezultate palpabile in business. Orice aș face, simt ca un creativ și gândesc ca un antreprenor. În contextul actual al meseriei noastre, hibridizarea e un must, nu doar o opțiune,” a spus Cătălin Rusu, CCP & CEO Rusu+Borțun.
Agenția condusă de Cătălin Rusu a fost nominalizată în cadrul competiției din anul trecut cu 4 lucrări, cea mai bună performanță a unei agenții independente românești în acel an.
Alături de Rusu, din juriu mai fac parte: Yasmina Baz, Regional Creative Director, Leo Burnett Beirut, Liban; Michal Belej, Associate Creative Director, Istropolitana Ogilvy, Slovacia; Karolina Galácz, Creative Director, DDB Budapest, Ungaria; Eric Groza, Creative Director, TBWA\Moscow, Rusia; Gürkan Gürel, Creative Director, Tick Tock Boom, Turcia; Bartek Klimaszewski, Creative Director, McCann Worldgroup, Polonia; Marin Kostov – Muro, Executive Creative Director and Partner, All Channels Communication Group, Bulgaria; Eric Schoeffler, Chief Creative Officer Group Germania si Executive Creative Director Europe, Havas, Germania si David Suda, Creative Director, WMC/GREY Praga, Cehia.
Competiția Golden Drum 2019 este împărțită în două secțiuni: WHAT si WHY. Fiecare secțiune este împărțită în grupuri și categorii care reflectă cele mai noi trenduri în industria creativă și de publicitate, fiind jurizată de profesioniști de top ai industriei.
Festivalul Golden Drum se adresează agențiilor, publicitarilor, clienților, caselor de design și producție, companiilor media și celor implicate în creația și producerea de comunicare de marketing, din următoarele țări: Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Kazahstan, Kosovo, Kyrgyzstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina și Uzbekistan.
Rusu+Borțun a fost înființată în 2008 de către Cătălin Rusu, Marc Borțun și Andrei Borțun și este o agenție care oferă strategie, design și manifestare creativă de brand prin Brand Growers și digital prin Cyber Growers.
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…
Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…
INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…
Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…