Cât s-a plătit online de Black Friday în România
Reading Time: < 1 minutValoarea totală a volumelor tranzacționate online a ajuns la 349 de milioane de lei, cu 78% mai mult decat anul trecut, statistică înregistrată de PayU pentru ediția de Black Friday din acest an, care a avut loc pe 13 noiembrie.
Numărul de tranzacții online a ajuns la nivelul de 539.000, aproape dublu față de anul precedent, cu rate de creștere de 95%. Minutul de aur rămâne 07:44 cu 4.792 de tranzacții, cu 124% mai mult decât anul precedent.
”Cifrele comunicate în ultimele luni cu privire la adopția plății online cu cardul în cazul comenzilor online s-au menținut și în cadrul celui mai important eveniment de shopping al anului. Vorbim de o dublare a numărului total de tranzacții în comparație cu anul trecut. Ușurința, comoditatea și siguranța cu care se poate finaliza o tranzacție cu plata online este confirmată și de creșterea cu 117% a tranzacțiilor plătite cu un singur click, acestea atingând pragul de 50% din totalul tranzacțiilor realizate în această ediție. Minutul de aur a luat un avânt impresionat, de peste 124% și ne apropiem de pragul de 5.000 de tranzacții pe minut”, spune Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
Plata în rate
Din statistica PayU mai reiese că românii au cumpărat online în rate în valoare de 90 de milioane de lei, cu 15% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 647 de lei, în scădere cu 8%, iar a celui în rate este de 1.028 lei, în urcare cu 2% și mai mare cu 60% decât coșul mediu de cumpărături.
Ce se cumpără de Black Friday în Romania:
- IT&C – peste 65% din totalul tranzacțiilor
- eTail – peste 28% din totalul tranzacțiilor
- Fashion – 5% din totalul tranzacțiilor
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz