Cât de repede ajunge comanda?
Reading Time: 3 minuteAm vorbit cu Iulian Stanciu – CEO al eMAG – și Lucian Baltaru – CEO al Sameday – despre pașii următori după recenta preluare a Sameday de către eMAG. Sunt lucruri care vor schimba atât piața de curierat, cât și retailul online.
Anunțul care a precedat tranzacția de preluare de către eMAG menționa că prin această evoluție, Sameday Courier urmărește dezvoltarea accelerată a serviciilor premium de curierat la nivel național prin investiții în tehnologie, rețea și echipă.
Sameday va rămâne, de altfel, brand independent și va continua dezvoltarea de servicii premium de curierat, cum sunt: livrarea în 2 ore în mai multe orașe din țară, livrarea și preluarea produselor în intervale orare, livrarea și instalarea produselor voluminoase, livrarea seara și în weekend.
Ce înseamnă pentru Sameday intrarea în acționariat a eMAG?
Sameday a intrat pe o traiectorie de creștere accelerată în care va beneficia de investiția și know-how-ul eMAG pentru dezvoltarea echipei și tehnologiei.
De ce a ales eMAG Sameday?
Preluarea Sameday vine să completeze parteneriatele actuale și va acoperi o zonă de servicii cu mare cerere din partea clienților eMAG. Este mult loc pe piață pentru servicii premium de curierat și aveam nevoie de un partener cu viziune pe acest segment. La Sameday am găsit o echipă valoroasă, o structură solidă și produse premium foarte bune, pe care se pot construi servicii noi de livrare care vor face ecommerce-ul și mai simplu.
Cum va ajuta eMAG faptul că deține un operator de curierat?
Le vom putea oferi clienților și mai multe opțiuni de livrare, care se vor adapta mai bine pe timpul lor. Începem din această vară cu un program pilot de livrare pe intervaluri orare și avem în plan produse noi precum livrarea și instalarea produselor voluminoase, cum sunt electrocasnicele mari sau articolele de mobilier, livrarea seara și în weekend.
Cum vedeți dezvoltarea Sameday în continuare?
Sameday se va dezvolta ca brand independent și își va extinde în continuare baza de clienți corporate.
Ce înseamnă pentru Sameday intrarea în acționariat a eMAG?
Intrarea eMAG în acționariatul Sameday reprezintă pe de o parte o oportunitate de a continua să creștem valoarea pe care o oferim clienților și partenerilor noștri, iar pe de altă parte o provocare de a dezvolta servicii noi, cu un suport tehnologic important; servicii adaptate tuturor industriilor din piață.
Care sunt noile opțiuni de livrare pentru online?
Livrarea în două ore este o opțiune relativ nouă pe care deja o oferim în piață, dar pe care o vom scala pentru un număr mare de livrări, atât în București, cât și în restul reședințelor de județ. Printre serviciile foarte noi pe care le vom lansa în perioada următoare avem livrare într-un interval orar preselectat de către destinatar sau livrare de produse electrocasnice cu opțiunea de instalare a produsului.
Cum se va dezvolta Sameday?
Pe lângă multiple opțiuni de livrare croite personalizat pentru piața online, vom continua dezvoltarea serviciilor personalizate pentru industriile bancare, medical și farma, media & advertising și pentru trimiterile poștale. Vom accelera inovarea și dezvoltarea tuturor direcțiilor de business pe care Sameday s-a concentrat în ultimii ani.
Care sunt următorii pași?
În următoarea perioadă ne concentrăm pe consolidarea echipei, tehnologizare, măsurarea cantitativă și calitativă a tuturor proceselor operaționale, mărirea capacității operaționale, inovare la nivelul tuturor serviciilor pe care le oferim și lansarea noilor servicii pe care le-am gândit.
Ce prevedeți pe un termen de 3-5 ani?
În 2020, serviciile de livrare în aceeași zi și cele cu opțiuni multiple de livrare, doar din Europa, vor atinge o valoare de aproximativ 3 miliarde de euro, așadar pentru noi viitorul sună bine. Dacă până acum livrarea în aceeași zi părea doar un lux, în următorii ani dorim să o transformăm într-un standard pentru livrările locale, iar livrarea a doua zi într-o opțiune de livrare economică.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz