Huawei Consumer Business Group anunță lansarea oficială pe piața din România a căștilor wireless Huawei FreeBuds 3i, cu un nou design closed fit in-ear și o tehnologie de anulare activă a zgomotului.
Huawei FreeBuds 3i au două microfoane, unul orientat spre exterior și unul spre interior. În timp ce primele detectează sunetele ambientale pentru a anula activ zgomotul, microfonul orientat spre interior detectează celelalte posibile surse de zgomot, pentru a le reduce, micșorând activ zgomotul de fond cu până la 32dB.
Conectivitate imediată
O fereastră pop-up de pe orice smartphone Huawei cu EMUI10 sau ulterior ajută la conectarea automată a dispozitivelor de îndată ce este deschisă cutia de încărcare Huawei FreeBuds 3i. Această funcționalitate le permite utilizatorilor să se bucure instantaneu de melodiile preferate și să monitorizeze cu ușurință nivelul bateriei, al cărui status este vizibil pe ecranul telefonului, imediat după conectare.
Muzica și apelurile sunt activate prin dublă atingere, iar anularea activă a zgomotului prin atingere îndelungată. În plus, redarea se întrerupe automat atunci când căștile sunt scoase și se reia imediat după ce sunt introduse din nou.
Automonia bateriei
Huawei FreeBuds 3i oferă difuzoare dinamice mari de 10 mm, pentru un bas puternic. O încărcare completă a căștilor oferă până la 3,5 ore de ascultare neîntreruptă, iar încărcarea cutiei permite o experiență audio de până la 14,5 ore.
Preț și disponibilitate
Huawei FreeBuds 3i sunt disponibile la prețul recomandat de 499 lei și pot fi achiziționate de la partenerii autorizați ai Huawei.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…