Internetics, proiect prezentat de The Institute, și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei de Premiere Internetics 2024, ieri, 25 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth. În cadrul evenimentului au fost oferite 42 de trofee, dintre care 11 trofee Gold și 28 Silver. De asemenea, au fost acordate trofeele Best Digital Campaign, Agency of the Year și Digital Client of the Year.
Saatchi & Saatchi + The Geeks a fost desemnată Agency of the Year 2024, cu un total de 6 trofee (2 Gold și 4 Silver) și 2 nominalizări. Digital Client of the Year 2024 a fost atribuit Sphera Group, care a obținut 4 trofee (1 Gold și 3 Silver) și 1 nominalizare.
În cadrul celei de-a 24-a ediții, au fost premiate 18 agenții: Cheil Centrade, Cohn & Jansen Creative Network, DDB România, Dentsu Creative România, Digitas, Jam Session Agency, Leo Burnett, Minio, MRM România, Ogilvy România, Oxygen, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, United Media România, v8 interactive, VML România, WOPA Communication, Zenith România.
Saatchi & Saatchi + The Geeks a fost desemnată Agenția Anului, câștigând puncte din premiile și nominalizările obținute pentru proiectele:
Jam Session Agency a câștigat 5 trofee, compuse din 1 Gold și 4 Silver. Unul dintre proiectele premiate este I’M NOT A MILKSOP! pentru Orkla Foods, care a fost recompensat cu Gold la categoria Best Community Engagement. Campania Order a Goal, realizată pentru TAZZ a câștigat Silver în secțiunea Act and React și nominalizare în Best Community Engagement.
Un Silver și o nominalizare are și proiectul The chain of good, pentru Carrefour (în secțiunile Retail și Best Community Engagement). Pentru campania Storia. Real estate clarity. Jam a câștigat un Silver la Others, iar pentru campania ING – Fraudy Tales in Fortnite, a primit o nominalizare în secțiunea Gamification.
La egalitate de puncte s-a aflat MRM România, care a obținut un total de 4 trofee, dintre care 1 Gold și 3 Silver. Printre proiectele premiate ale agenției se numără campania KFC Crave Line, care a primit Gold în secțiunea Digital Brand Experience, Silver în secțiunea Restaurants și o nominalizare în secțiunea Gamification.
Altă campanie premiată a fost KFC Cook Swap, care a primit 2 trofee Silver în secțiunile Influencer Marketing și Online Video Series. Printre nominalizările primite de MRM se numără campaniile: Dorna – The Beauty of Hydration (în secțiunile Best Community Association și Influencer Marketing), Regina Maria Check-in Pattern (Influencer Marketing) și Coca-Cola Zero Sugar – The Art of Taking by Delia (FMCG- Drinks).
Pe locul 3 s-a clasat Publicis România care a adunat 3 trofee, astfel: campania Music to my brain, creată pentru Reţeaua de Sănătate Regina Maria a câștigat Gold în secțiunea Websites, Silver în Services și nominalizare la Digital Brand Experience. Un Silver a primit și Protect All Families în secțiunea Social Campaigns, proiect realizat pentru Asociația Accept.
Publicis a mai adunat puncte și cu nominalizările pentru What neighborhoods need powered by T.R.A.I. (secțiunile Act and React și Others), creată pentru Storia.ro. Dar și cu Orange, campania Bonus Pocus Game la Best Community Engagement.
În topul clienților, pe primul loc se află Sphera Group, iar pe locul al doilea se situează PEPSICO România, cele două companii au avut egalitate de puncte și au fost departajate conform regulamentului. Pe locul al treilea, tot la egalitate, se află Valvis Holding și Vola.ro.
Sphera Group a câștigat la Internetics 2024 titlul de Digital Client of the Year 2024 cu următoarele campanii:
PEPSICO România s-a remarcat ca unul dintre clienții de top, obținând mai multe premii importante. Printre acestea se numără trofee Gold (la Best Community Engagement) și Silver (în secțiunile Online Video Series și FMCG – Food) pentru campania „Forgive me, I watched without you” by Lay’s, dar și o serie de nominalizări care au contribuit la consolidarea poziției sale în clasament: #DORITOSBOLDSQUAD (pentru brandul Doritos, în secțiunea Influencer Marketing); Lay’s Hall of Fans (FMCG – Food) și SORRYYYYYY! (brand: Pepsi, secțiune FMCG – Drinks).
Valvis Holding a fost premiat cu Gold pentru campania AQUA Carpatica Flavours – Wrong Labelling, la secțiunile Best Community Association, Influencer Marketing și FMCG – Drinks. Această distincție a contribuit la plasarea Valvis Holding în topul clienților premiați, pe locul al treilea, la egalitate cu Vola.ro, care a primit pentru campania Fly Away from Ambrosia: trofeul Best Digital Campaign, un trofeu Gold în Act and React și un Silver în secțiunea Digital Brand Experience.
Gala de Premiere Internetics 2024 a premiat cele mai bune campanii interactive ale anului, continuând tradiția de a recunoaște creativitatea, inteligența digitală și excelența în comunicarea online.
Campania de comunicare a ediției din acest an s-a desfășurat sub mesajul „Internetics. Update your clout.”, subliniind modul în care festivalul contribuie la actualizarea imaginii și prestigiului online al tuturor participanților: de la agenții și jurați, la brandurile reprezentate de acestea.
Ediția de anul acesta a atras un număr impresionant de 150 de înscrieri din partea a 28 de agenții și companii participante. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu numărul 24 a competiției și a premiat cele mai bune campanii digitale din ultimul an. Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului: www.internetics.ro.
FOREO, liderul mondial în domeniul medical beauty - tech, și-a propus să transforme evenimentul Black Friday din acest an într-o…
Glenfiddich, cel mai premiat whisky single malt din lume, lansează oficial în România cea de-a nouăsprezecea ediție a Glenfiddich 40…
Garanti BBVA România (GBR) anunță că agenția internațională de rating Fitch Ratings a revizuit în creştere Ratingul pentru Datorii pe…
Reţele Electrice Muntenia a lansat o licitaţie publică pe platforma SEAP, cu o valoare de peste 445 milioane lei, pentru…
Sistemul informatic care înregistrează verificările ITP ale mașinilor din România nu mai funcționează de la finalul săptămânii trecute. Ceea ce…
Revista CARIERE organizează în data de 10 decembrie, o nouă ediție a galei sale anuale, în care se premiază oameni…