MarComm Digital Stiri

Câștigătorii IAB MIXX Awards 2021 – ediție aniversară

16 dec. 2021 3 min

Câștigătorii IAB MIXX Awards 2021 – ediție aniversară

Reading Time: 3 minute

În cadrul Galei Aniversare IAB MIXX Awards, transmisă live din Interbelic și prezentată de Andi Moisescu și Răzvan Exarhu, au fost anunțate campaniile câștigătoare ale ediției 2021. Marele premiu, Best Digital MIXX a fost adjudecat de campania The Guilt Gifts Puppetry dezvoltată de agenția Cheil Centrade pentru Asociația ANAIS.

Cei 66 de membri ai juriului alături de Președintele Juriului – Mihnea Gheorghiu – Chief Creative Officer at Publicis Italy and Le Pub Amsterdam au analizat un numar record de 169 de înscrieri în cele 16 categorii de concurs, provenind de la 28 agenții, publisheri & ONG-uri.

Campaniile câștigătoare ale IAB MIXX Awards 2021 sunt:

Best Brand Advertising Campaign:
Campania: The Courage Test – a Social Experiment
Client: Ursus
Agenție: Leo Burnett

Best Direct Response/Lead Generation Campaign:
Campania: ENGIE doubles search visibility to a multi layered Google search
Client: ENGIE
Agenție: United Media

Best Video Advertising Campaign:
Campania: The Online Park
Client: Telekom
Agenție: Leo Burnett

Best Offline Digitalisation Campaign:
Campania: Lay’s Smiles Campaign
Client: Pepsico
Agenție: Friends TBWA

Best Social Media Campaign:
Campania: Romanian Hygge
Client: storia.ro
Agenție: The Practice

Best Search Advertising Campaign:
Campania: ForIT : +75% increase in revenues with +12% increase in ROAS
Client: ForIT
Agenție: Webdigital

Best Branded Content Campaign:
Campania: The Guilt Gifts Puppetry
Client: ANAIS Association
Agenție: Cheil – Centrade

Best Native Advertising Campaign:
Campania: Frumusete Fara Filtre
Client: Dove
Agenție: Ringier

Best Virtual and Augmented Reality Campaign:
Campania: Crack the Code
Client: Netflix
Agenție: Tuio

Most Effective Campaign:
Campania: Romanian Hygge
Client: storia.ro
Agenție: The Practice

Best Integrated Advertising Campaign:
Campania: The Online Park
Client: Telekom
Agenție: Leo Burnett

The Most Effective Use of Data:
Campania: Samsung Galaxy S21 Launch
Client: Samsung Electronics
Agenție: Starcom

Best Influencer Marketing Campaign:
Campania: Small Reasons to Celebrate
Client: Pepsi
Agenție: Kubis Interactive

Best Influencer Social Responsibility Campaign:
Campania: Masa pentru doi (Table for two)
Client: Betano
Agenție: Oxygen Communication

Best Non-profit/Corporate Social Responsibility Campaign:
Campania: The Guilt Gifts Puppetry
Client: ANAIS Association
Agenție: Cheil – Centrade

Best Product Innovation Campaign:
Campania: Pepsi Fizz up Studios: The first Tik Tok challenge in real life
Client: Pepsi Romania
Agenție: Leo Burnett

Best MIXX Award:
Campania: The Guilt Gifts Puppetry
Client: ANAIS Association
Agenție: Cheil – Centrade

“Am avut șansa de a lucra în mai multe piețe internaționale, atât în Europa cât și în Asia, și pot spune că piața locală are o deschidere uriașă către inovație. IAB MIXX este un sprijin real în creșterea acestui apetit prin selecția pe care o face și exigența de a acorda doar un trofeu per categorie. Ne bucură să vedem efortul echipei, clienților și partenerilor noștri recunoscut cu marele premiu, mai ales pentru o campanie perfect aliniată misiunii Cheil Centrade – Doing Good with Data. Suntem recunoscători, de asemenea, și pentru shortlist-urile prețioase obținute de ceilalți clienți din portofoliu precum Samsung sau ENGIE și felicităm toți câștigătorii,” declara Mihai Gongu, ECD Cheil Centrade.

Mihnea Gheorghiu, Președintele Juriului, a acordat campaniei Vocea Pădurii – An audio book inspired by the first smart forest by Vodafone, derulată de Sunshine Digital pentru Vodafone – un Premiu special al Președintelui Juriului pentru modul remarcabil în care a fost integrată tehnologia, interactivitatea și creativitatea.

Totodata, cu ocazia aniversarii a 10 ediții de MIXX Awards, IAB România a acordat 4 distincții speciale proiectelor Effie, Internetics, Upgrade100 si Webstock pentru contribuția lor îndelungată la dezvoltarea, profesionalizarea și creșterea calității și eficientei comunicarii în mediul digital.

Pentru cei care nu au putut urmări evenimentul, înregistrarea este disponibila încă în platforma IC.Events adaptata Galei MIXX Awards.

Ceremonia de decernare a premiilor s-a încheiat cu un concert al formației Sloth Motion, iar câștigătorii au primit, alături de trofeu și o sticlă de vin Primul din partea Desprevin.ro.

Ideea buna a ediției MIXX Awards 2021 a fost ilustrată creativ de echipa Fractal și implementată în video-urile de promovare – tribut dedicat câștigătorilor din anii trecuți de cei de la Diud Studio. Sponsorii principali, care au făcut posibila derularea festivalului IAB MIXX Awards 2021, au fost: RTB House, TikTok, Teads, INCA a GroupM Company, Diud Studio, Fractal și Httpool.

Sponsorii de categorie: MTH Digital (Categoria Search), YouTube (Categoria Video), Data Revolt (Categoria Direct Response/Lead Generation) și Adform (Integrated Advertising).

Pentru o bună derulare și coordonare a evenimentului și-au adus aportul partenerii logistici: Therefour – Brand Strategists, Dev51, Webdigital, IC Events.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: