Marketing

Cascavalul are un nou nume: Das Kaskaval

13 iun. 2014 < 1 min

Cascavalul are un nou nume: Das Kaskaval

Reading Time: < 1 minut

Dupa doi ani de munca si numeroase studii de piata, producatorul de lactate Müller a lansat Das Kaskaval, un produs cu un nou concept de maturare, un ambalaj care se resigileaza si un design premium.

Campania de promovare a noii marci de cascaval a fost realizata impreuna cu agentia de publicitate Jazz.

Noutatea este comunicata prin intermediul unui spot TV care imbraca forma unui demo de produs.

Experienta la raft si online-ul reprezinta componente importante ale campaniei. Translatarea in online este initiata inca din spotul TV unde consumatorul primeste invitatia de a intra pe Facebook si a folosi aplicatia pusa la dispozitie.

Echipa implicata in dezvoltarea campaniei

Müller Romania: Laura Simionescu, Brand Manager si Tzafrir Granat, CEO Müller Romania.

Echipa Jazz: Valentin Suciu, Creative Partner; Alexandra Mitoi, Senior Copywriter; Raluca Matei, Art Director; Loredana Banica, Client Service Director si Oana Mustareata, Senior Account Executive.

Casa de productie: Smart Film

Regizor: Dragos Buliga

Agentia de social media: WeBuzz

Echipa de PR: Daescu Bortun Olteanu -Tudor Daescu, Managing Partner; Maria Constantin si Andreea Samareanu – PR Manager

Echipa de packaging design: ThreeSlices – Radu Trandafir, Strategy Director; Marius Pruna, Creative Director; Radu Gheorghe, Senior Designer.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: