Cascavalul are un nou nume: Das Kaskaval
Reading Time: < 1 minutDupa doi ani de munca si numeroase studii de piata, producatorul de lactate Müller a lansat Das Kaskaval, un produs cu un nou concept de maturare, un ambalaj care se resigileaza si un design premium.
Campania de promovare a noii marci de cascaval a fost realizata impreuna cu agentia de publicitate Jazz.
Noutatea este comunicata prin intermediul unui spot TV care imbraca forma unui demo de produs.
Experienta la raft si online-ul reprezinta componente importante ale campaniei. Translatarea in online este initiata inca din spotul TV unde consumatorul primeste invitatia de a intra pe Facebook si a folosi aplicatia pusa la dispozitie.
Echipa implicata in dezvoltarea campaniei
Müller Romania: Laura Simionescu, Brand Manager si Tzafrir Granat, CEO Müller Romania.
Echipa Jazz: Valentin Suciu, Creative Partner; Alexandra Mitoi, Senior Copywriter; Raluca Matei, Art Director; Loredana Banica, Client Service Director si Oana Mustareata, Senior Account Executive.
Casa de productie: Smart Film
Regizor: Dragos Buliga
Agentia de social media: WeBuzz
Echipa de PR: Daescu Bortun Olteanu -Tudor Daescu, Managing Partner; Maria Constantin si Andreea Samareanu – PR Manager
Echipa de packaging design: ThreeSlices – Radu Trandafir, Strategy Director; Marius Pruna, Creative Director; Radu Gheorghe, Senior Designer.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz