Cartloop a câștigat competiția Startup Spotlight 2020 organizată de How to Web și a primit premiul-investiție de 225.000 de euro. Cartloop este un startup în eCommerce care ajută magazinele să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje text.
Premiul de 225.000 de euro este oferit de către un grup de investitori locali: platforma de equity crowdfunding SeedBlink, rețeaua de angel investors TechAngels, fondul de investiții Gapminder VC, vehiculul de investiții private Simple Capital și rețeaua de investitori Transylvania Angels Network. Suma reprezintă un aport la o viitoare investiție în startup-ul câștigător, sub forma unui convertible note.
Teleport și Plant an App s-au clasat pe locul 2, respectiv 3. Cele 10 startup-uri finaliste au fost Plant an App, Medicai, Cartloop, SanoPass, Sharewell, CBNagro.tech, Atlas, Pluria, Jeff App și Teleport. Toți cei 3 câștigători primesc și beneficii F6S în valoare totală de un milion de euro.
„Anul trecut am fost în competiția Startup Spotlight cu Relevon, un startup care în urma feedback-ului primit de la mentorii de atunci de la conferință s-a transformat în Cartloop. Nu ne așteptam să câștigăm. Aceste 2 luni de program au trecut foarte repede. Tocmai ce ridicasem o rundă de investiții și ne gândeam doar la cum ne puteam bucura cât mai mult de experiența în sine a programului. Mulțumim How to Web pentru această experiență grozavă„, au declarat la finalul competiției cei doi fondatori, Lisa Popovici și Andrei Negrău.
Cartloop mai atrăsese în septembrie o investiție de 300.000 euro din partea fondului GapMinder VC și o contribuție de tip angel investment din partea lui Cristian Tamaș, co-fondator al TypingDNA.
Dintre cele 10 startup-uri care și-au prezentat produsele în finala Startup Spotlight din 4 decembrie, Cartloop este cel care a convins juriul Startup Spotlight 2020 format din Monica Obogeanu (Orange România), René Schöb (KPMG România), Ionuț Stanimir (Banca Comercială Română), Dan Oros (Google), Andrei Dudoiu (SeedBlink), Mălin Ștefănescu (TechAngels), Dan Mihăescu (GapMinder VC), Andrei Pitiș (Simple Capital), Emmett King (Transylvania Angels Network), Raluca Panțiru (Fitbit), Sergiu Pop (Microsoft România), Mihai Frențiu (Tech ‘n Trade), Bogdan Axinia (eMAG), Laura Ștefan (Mastercard România), Alexandra Marcu (2Checkout, now Verifone), Marian Dinu (DLA Piper România).
Organizat anterior în cadrul conferinței How to Web, programul și competiția Startup Spotlight 2020 a însemnat 2 luni cu peste 1.000 de întâlniri private și sesiuni de ask-me-anything, pitch coaching și introduceri la peste 100 de mentori și investitori din rețeaua extinsă a How to Web.
Printre cei 100 de mentori s-au aflat Des Traynor (co-fondator al Intercom), Marius Tîrcă (co-fondator al UiPath), Mada Seghete (co-fondator Branch.io), Marvin Liao (consultant și investitor, ex-500 Startups San Francisco), Raluca Panțiru (Product Manager la Fitbit), Bogdan Axinia (Head of eMAG Explore) și Raul Popa (co-fondator și CEO al TypingDNA), alți experți ce au contribuit la dezvoltarea unor companii ca Shopify, Dropbox, Booking.com, Omniconvert, dar și specialiști din zona corporate care colaborează cu startup-urile precum Monica Obogeanu (Orange Fab), René Schöb (KPMG Startup Grow Pad), Ionuț Stanimir (BCR-InnovX), Dan Oros (Google), Mihai Frențiu (Tech ‘n Trade), Sergiu Pop (Microsoft for Startups), Mihai Buda (Mastercard România) sau Ana-Maria Andronic și Cristina Bucur (DLA Piper România).
Programul a pus în legătură fondatorii celor 40 de startup-uri participante cu unii dintre cei mai importanți investitori din Europa precum Irina Haivas (Atomico), Carlos Espinal (Seedcamp), Andrei Brașoveanu (Accel), Ondrej Bartos (Credo Ventures), Dan Lupu (Earlybird Venture Capital), Dan Mihăescu (GapMinder VC), Jon Bradford (Dynamo VC), Mălin Ștefănescu (TechAngels) și reprezentanți ai unor fonduri de investiții ca Notion Capital, 500 Startups Istanbul, LAUNCHub Ventures, Early Game Ventures, Smok Ventures, Gecad Ventures, Simple Capital, cărora li se alătură platforma regională de equity crowdfunding SeedBlink.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…