Cartea pentru copii a înregistrat vânzari cu 81% mai mari după închiderea școlilor
Reading Time: 2 minuteLibris.ro a înregistrat în perioada stării de urgență (15 martie -15 mai 2020) vânzări cu 81% mai mari la cărțile pentru copii, în timp ce vânzările de jocuri au crescut cu 66%. Astfel, ponderea produselor adresate celor mici în total vânzari pe Libris.ro, a ajuns in ultimele doua luni la 23%, față de 18% cât reprezentau cumulat cărțile pentru copii și jocurile în perioada similară a anului trecut.
“Implicarea activă a părinților în procesul educațional al copiilor a crescut semnificativ. Adulții din familie au fost puși în situația de a prelua o parte din responsabilitățile cadrelor didactice. Astfel, mulți părinți au dorit să completeze lecțiile online și s-au implicat în activități suplimentare alături de copiii lor”–consideră Laura Țeposu, CEO Libris.ro.
În topul celor mai vândute 15 volume pentru copii se regăsesc titluri clasice de aventuri, alături de cărți cu activități de învățare prin joc și materiale educative care completează procesul de educație.
- Aventurile lui Tom Sawyer – Mark Twain
- Jocuri pentru copii inteligenți. Carte de activități +3 ani
- Bufnița care se temea de întuneric – Jill Tomlinson
- Micul Prinț – Antoine de Saint-Exupery
- Caiet de scriere – Învăt să scriu cifre (Mă pregătesc să merg la școala 2)
- Caietul meu de inițiere în grafică 3-4 ani
- Dumbrava minunată – Mihail Sadoveanu
- Jocuri pentru copii inteligenți. Carte de activități +5 ani
- Bunica mi-a zis să-ți spun că-i pare rău – Fredrik Backman
- Marea carte de colorat 4-5 ani
- Colț alb – Jack London
- Singur pe lume – Hector Malot
- Mă pregătesc să fiu școlar – Caiet de scriere 2 – Semne grafice. Matematica și explorarea mediului – Buzenschi Lucica
- Jocuri pentru copii inteligenți. Carte de activități +6 ani
- Pinguinul care voia să afle mai multe – Jill Tomlinso
Cele mai vândute jocuri
Stărea de urgență a reunit familia în jurul unor jocuri clasice, precum Păcălici Scărpinici, Remi Clasic sau Nu te supăra. Jocurile de îndemânare au fost de asemenea foarte căutate, în timp ce puzzle-urile cele mai populare trimit cu gândul la vacanțe și călătorii.
„Jocurile alese de părinți se încadrează, cum era și normal, în două direcții: pe de-o parte jocuri care să le capteze atenția și să îi implice într-o activitate independentă de creație sau de gândire, cu efect spre limitarea timpului petrecut în fața ecranelor, iar pe de altă parte, jocuri în care familia se implică activ –jocuri de societate sau boardgames, care asigură conectarea adult –copil” –completează Laura Țeposu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz