Marketing Stiri

Carrefour testeaza Forta cu tehnologia Kinect

21 dec. 2015 < 1 min

Carrefour testeaza Forta cu tehnologia Kinect

Reading Time: < 1 minut

In cadrul Campaniei Star Wars, Carrefour Romania a lansat in spatiul sau comercial din Mega Mall o interfata interactiva de cumparaturi, dezvoltata pe baza tehnologiei Kinect.  

“Cu ajutorul interfetei putem experimenta puterea Fortei si redescoperi universul Star Wars. Tocmai pentru ca acest echipament este atat de special, el este disponibil in Romania pe o perioada limitata,” afirma Andreea Mihai, Director Marketing & PR, Carrefour Romania.

In cadrul acestei campanii derulate de Carrefour, la fiecare prag de 405 lei atins prin intermediul interfetei interactive, Carrefour isi premiaza clientii cu un voucher de 10 lei si 3 Cosmic Shells. 

Pana pe 3 ianuarie 2016, clientii Carrefour se pot bucura de personajele Star Wars preferate si pot colectiona cele 72 de cartonase Cosmic Shells pentru a-si completa albumul Star Wars. Cartonasele Cosmic Shells se acorda in magazinele Carrefour din toata tara astfel: in Hipermarketuri – la cumparaturi de 135 lei; in Supermarketuri – la cumparaturi de 35 lei si in Express – la cumparaturi de 20 lei

In plus, fiecare Hipermarket si Supermarket Carrefour isi rasplateste primul client care isi va completa albumul Star Wars cu toate cele 72 cartonase Cosmic Shells cu un cupon de cumparaturi in valoare de 100 de lei.

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari si 10 milioane de clienti zilnic,  Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. In Romania, Grupul Carrefour numara 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri ‘Carrefour’, 106 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: