Stiri

Carrefour și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” pentru românii aflați departe de casă de sărbători

11 apr. 2024 4 min

Carrefour și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” pentru românii aflați departe de casă de sărbători

Reading Time: 4 minute

Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi cu un cadou special cu ocazia sărbătorilor pascale.

Atât românii din țară, cât și cei din străinătate care își petrec sărbătorile departe de casă pot trimite celor dragi un pachet cu bunătăți. Inițiativa își propune să creeze o formă de conectare personală dincolo de granițele fizice și să întărească legăturile cu cei apropiați în prag de sărbători.

Lansată weekendul trecut în prezența a mii de spectatori prezenți la concertul Andrei din Stuttgart, campania este valabilă în perioada 6 aprilie – 8 mai și le oferă acces tuturor utilizatorilor cu cont activ în aplicația Bringo la o selecție exclusivă de produse din portofoliul retailerului francez. „Pachetul cu Dor” propune un pairing inedit de vin și brânză românești din programele Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânză Românească, acompaniate de un cozonac din gama proprie Carrefour, Drag de România. În funcție de sortimentele disponibile în aplicație, românii pot selecta produsele preferate din secțiunea dedicată pentru a crea un pachet cadou personalizat, pe gustul destinatarului.

„Ideea campaniei a pornit de la o nevoie pe care, an de an, o remarcăm în rândul consumatorilor – dorul de casă cu care se confruntă românii din țară și din străinătate în perioada sărbătorilor. Pentru că dorul se alină cu gesturi mici și pentru că suntem mereu atenți la dorințele clienților noștri, am creat alături de Bringo o soluție simplă și rapidă prin care românii pot transmite cuiva drag un gând bun de la distanță. Astfel, «Pachetul cu Dor» devine o punte de legătură emoțională între oameni. Ne dorim ca, prin această campanie, să-i ajutăm pe români să ducă acasă măcar o parte din bucuria și gustul sărbătorilor petrecute împreună.”

Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România

Cum funcționează „Pachetul cu Dor”

Cei care vor să trimită un pachet trebuie să parcurgă câțiva pași simpli:

  1. Descarcă aplicația Bringo din Google Play, App Store sau App Gallery și își creează un cont
  2. Introduc adresa destinatarului
  3. Intră în Carrefour hipermarket și caută promoția Pachet cu Dor, unde pot accesa lista cu produsele disponibile:
  • vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc: Caii de la Letea Geneza Fetească Neagră, Oaky Chardonnay, rose, Aurelia Vișinescu Distinct Cabernet Sauvignon, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, rose
  • brânză maturată din programul Poftim Brânza Românească: de la producătorul Five Continents, brânza maturată cu chimen, cu vin roșu, cu ierburi à  la Provence, cu ierburi italienești, cu pesto verde sau cu busuioc
  • cozonaci și cornulețe din gama Drag de România, diverse sortimente
  • o pungă de cadou
  1. Selectează cel puțin câte un produs din fiecare categorie – vin, brânză, cozonac sau cornulețe – pentru a completa Pachetul cu Dor și aleg o pungă de cadou
  2. Introduc codul de reducere „ANDRA” în secțiunea „voucher” la plasarea comenzii și beneficiază de transport gratuit
  3. Bonus, Carrefour oferă suplimentar o reducere de 10 lei/comandă.
  4. Personal shopperii Bringo vor ridica apoi produsele din magazinele Carrefour și vor livra cadoul către persoana dragă

În cazul în care un produs din cele selectate nu mai există pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un produs similar. Campania este disponibilă în orașele în care este prezent Bringo cu magazinele Carrefour hipermarket.

„Prin Bringo, am încercat întotdeauna să venim în ajutorul clienților noștri și să le dăm înapoi o resursă foarte prețioasă – timpul. Cea mai mare bucurie a clienților este timpul petrecut cu cei dragi, familie, prieteni, hobby-uri, însă când familia este departe, orice fel de conexiune te aduce mai aproape de cei dragi. «Pachetul cu Dor» nu este doar un cadou, ci este o modalitate de a transmite căldură și bucurie, iar pentru noi, este o onoare să facilităm această conexiune emoțională între oameni în timpul sărbătorilor.”

Florina Dobre, CEO Bringo România

Românii din diaspora au trimis acasă primele „Pachete cu Dor”

concert lansarea Pachetul cu Dor

Campania Pachetul cu Dor a debutat pe 6 aprilie, la Stuttgart, Germania, cu ocazia turneului artistic Tradițional 2, desfășurat de Andra pentru românii plecați în străinătate, unde Carrefour a fost partener.

Mă emoționează foarte tare când mă întâlnesc cu românii plecați în străinătate și mă conectez cu poveștile lor. Îmi doresc ca spectacolele mele să unească români din toate colțurile lumii, să ne aducă împreună pentru a ne bucura de muzica ce ne atinge sufletele. Le mulțumesc celor de la Carrefour și Bringo pentru prezența la concertul din Stuttgart cu o inițiativă prin care sperăm să mai fi alinat, măcar puțin, dorul de acasă al celor prezenți. Abia aștept să venim cu și mai multe surprize pe viitor”, a spus Andra, Brand Ambassador Carrefour România.

În urma lansării, pachetele cu dor au ajuns la rudele și prietenii românilor prezenți la eveniment prin intermediul livratorilor Bringo.

Carrefour promovează produsele românești la masa de sărbători

Pentru un Paște în stil tradițional, Carrefour continuă promovarea produselor românești în colaborare cu Bringo, prima platformă românească de personal shopping. Astfel, „Pachetul cu Dor” conține exclusiv produse românești din programele și mărcile proprii ale retailerului:

  • Vin – Caii de la Letea Geneza, Fetească Neagră și Oaky Chardonnay, Aurelia Vișinescu Distinct Cabernet Sauvignon, Fetească Albă și Tămâioasă Românească, rose –  toate incluse în programul Deschidem Vinul Românesc disponibil exclusiv la Carrefour –  fac parte dintr-o gamă de vinuri multimedaliate la concursuri internaționale. Programul inițiat în 2019 are misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului, cu o selecție de peste 200 de etichete, dintre care unele sunt vândute exclusiv în Carrefour la nivel național.
  • Brânză – Selecția de brânzeturi maturate artizanale face parte din cel mai nou program Carrefour, Poftim Brânză Românească. Împreună cu experți locali, Carrefour identifică producători din întreaga țară, acordă expertiză tehnică, dar și suport pentru ca ei să aibă acces în retailul modern. Totodată, programul sprijină fermierii români prin cauzele deschise în Act for Good și le oferă clienților o selecție bogată de brânzeturi românești unice, maturate și cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai bună calitate.
  • Cozonac – Cu vișine sau tradițional, cozonacul Drag de România nu lipsește de pe masa de Paște. Încă de la începuturi, gama Drag de România și-a propus să traducă o paletă extinsă de gusturi autentice românești și produse de nișă într-o formă accesibilă pentru consumator, facilitând accesul la o sortimentație diversă de produse locale.

Carrefour România le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO și Glovo sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și este în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

Array

Articole pe aceeași temă: