Stiri

Carrefour România integrează 19 magazine Carrefour Market în Glovo

Reading Time: 2 minute

Începând cu luna august, Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour Market: București, Baia Mare, Brăila, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.

Astfel, 19 noi magazine Carrefour în format Market vor beneficia de serviciul de livrare la domiciliu, datorită extinderii parteneriatului cu Glovo. Inițiativa face parte dintr-o serie amplă de acțiuni aliniate cu viziunea omnichannel a companiei, prin care își propune să îi întâmpine pe clienți cu cele mai variate oferte, în orice mod ar alege să cumpere.

„Ne folosim de avantajele tehnologiei pentru a oferi experiențe cât mai eficiente și plăcute clienților noștri și pentru a-i ajuta să economisească timp pentru sesiunile de cumpărături. Extinderea colaborării cu Glovo, pe lângă parteneriatul strategic deja existent cu Bringo, reprezintă o nouă cale de acces către soluții rapide, personalizate și ușoare pentru clienți, având totodată o contribuție importantă la amprenta noastră digitală. Pe viitor, ne propunem să integrăm serviciul de livrare rapidă în și mai multe magazine din țară și să accelerăm timpii de livrare.”

Bogdan Moise, E-commerce Manager Carrefour România

Prin aplicația Glovo, Carrefour oferă peste 8.500 de produse alimentare și non-alimentare (în funcție de magazinul ales), din 22 de categorii, precum legume și fructe proaspete de sezon, produse românești, mărci proprii, produse de băcănie, vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc și alte tipuri de băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană și produse pentru animalele de companie. Serviciul este disponibil la nivel național în 29 de orașe, iar prețurile sunt aceleași ca în magazin.

Din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la magazinul Carrefour din proximitatea lor, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Totalul magazinelor Carrefour listate în aplicație atinge 64 de unități la nivel național, dintre care 44 Hipermarketuri, 19 Supermarketuri și 1 Supeco.

Tot pe zona de e-commerce, Carrefour are un parteneriat de succes cu Bringo, prima platformă românească de personal shopping de pe piață, disponibilă acum la nivel național în peste 37 de orașe. Carrefour este cel mai mare partener din portofoliul de clienți Bringo, punând la dispoziția consumatorilor cea mai mare gamă de produse, peste 50.000, cu precădere alimentare, activând în aplicație cu toate Hipermarketurile, precum și cu o parte din magazinele rețelelor Market, Express și Supeco.

Carrefour România are o rețea de peste 400 de magazine în toată țara, oferind și servicii de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect pe site-ul propriu, dar și prin platformele BRINGO și Glovo.

Team

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

3 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

3 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

3 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

3 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

3 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

4 ore ago