Stiri

Carrefour România ia măsuri pentru reducerea consumului de energie

9 nov. 2022 2 min

Carrefour România ia măsuri pentru reducerea consumului de energie

Reading Time: 2 minute

Într-o postare pe rețeaua de socializare LinkedIn, Carrefour România a anunțat că va introduce o serie de măsuri pentru a economisi energie. Care sunt acestea?

O veste bună pentru clienții Carrefour România, pe pagina de LinkedIn a companiei: „Ne găsești în magazine la aceleași ore cu care te-ai obișnuit.” Totodată, retailerul francez a subliniat în aceeași postare că urmează să introducă mai multe măsuri pentru a economisi energia.

În contextul actual, companiile mari și nu numai apelează la diverse soluții pentru eficientizarea consumului de electricitate din magazine. Pentru Carrefour România, politica de reducere a consumului de energie face parte din strategia globală – la nivelul Grupului Carrefour, obiectivul este de a reducere amprenta de carbon cu 50% până în 2030, iar până în 2040, cu 70%.

Pentru a-și atinge aceste obiective, Carrefour România integrează treptat o serie de măsuri menite să optimizeze consumul de energie, anunță compania într-un video recent postat pe pagina de LinkedIn.

„Totul rămâne la fel, doar ne folosim energia mai responsabil,”este concluzia videoului postat de Carrefour.Astfel, se menține programul de funcționare al tuturor magazinelor Carrefour – Hypermarket, Supermarket, Express sau Supeco.

Măsurile implementate, adaptate fiecărui format, nu vor afecta confortul și experiența la cumpărături a clienților. Printre acestea se numără:

  • Stingerea siglelor luminoase la ora închiderii – siglele luminoase de pe fiecare magazin vor fi stinse de acum la ora închiderii, funcționând astfel doar câteva ore pe zi;
  • Folosirea tehnologiei LED pentru iluminare – asigură un consum de energie considerabil redus față de becurile clasice;
  • Reducerea temperaturii interioare cu 2°C în sezonul rece – în timpul sezonului rece, temperatura din magazine va scădea de la 22 la 20°C, ceea ce nu va afecta starea de bine a clienților, fiind o temperatură confortabilă.

Nu fiți surprinși dacă siglele luminoase vor fi stinse la ora închiderii,” adaugă Julien Munch, CEO Carrefour România, într-o postare dedicată aceluiași subiect de pe pagina sa de LinkedIn. „Vă garantăm aceeași experiență extraordinară în magazinele noastre.”

De asemenea, toate magazinele noi, precum și cele care urmează să fie deschise, se vor încadra într-un grad de eficiență energetică calculat pe baza valorii energiei consumate/ mp. În plus, Carrefour continuă să caute noi modalități de eficientizare energetică atât în magazine, cât și în cadrul întregului său lanț de producție, pentru o experiență optimă la cumpărături.

Foto: © Constantin Opris | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: