La patru ani de la lansare, Carrefour România extinde campania de colectare a uleiului alimentar uzat în șapte noi județe din țară. În această lună, 11 magazine din județele Timiș, Constanța, Hunedoara, Vâlcea, Argeș, Giurgiu și Arad, la care se adaugă și municipiul București, se alătură proiectului.
În prezent, campania acoperă un total de 41 de județe, unde românii pot găsi în proximitatea casei un punct de colectare a uleiului strâns în urma pregătirii meselor acasă.
Compania beneficiază de o infrastructură națională de reciclare a uleiului din care fac parte 84 de magazine, dotate cu urne speciale de colectare. În magazinele Carrefour incluse în campanie (hipermarket, market, Supeco) clienții pot aduce recipiente cu ulei folosit și beneficia de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
Pentru ca uleiul depus la punctele de colectare să fie acceptat, clienții trebuie să respecte câteva criterii:
Lansată în anul 2019, campania de colectare a uleiului alimentar uzat a devenit deja o inițiativă consacrată și continuă să încurajeze tot mai mulți români să adopte obiceiuri de reciclare. În perioada ianuarie 2022 – aprilie 2023, aproximativ 900.000 de litri de ulei uzat au fost colectați, procesați și transformați în alte tipuri de resurse cu sprijinul organizației Respiră Verde, oferind la schimb aproape 240.000 de litri de ulei proaspăt marcă proprie.
Dat fiind că un litru de ulei ars poluează un milion de litri de apă, cantitatea de ulei colectată se poate traduce în circa 900 de milioane de litri de apă curată. Compania beneficiază de o infrastructură națională de reciclare a uleiului la care iau parte 84 de magazine, dotate cu urne speciale de colectare.
Carrefour a implementat în toamna anului trecut același sistem de colectare și pentru bateriile electrice, în toate hipermarketurile din țară. Din septembrie 2022, până în februarie 2023, clienții au adus la schimb peste 600.000 de baterii uzate, în cadrul campaniei „Încarcă-ți bateriile cu o faptă bună“.
Ambele inițiative fac parte din programul național de colectare a deșeurilor reciclabile Punem Preț pe Plastic, prin care Carrefour își propune să cultive comportamente de consum responsabil în rândul clienților și să contribuie, prin proiecte dedicate, la un mediu înconjurător mai curat.
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…
Le Manoir invită iubitorii de gastronomie fină să descopere o selecție de vinuri, delicatese și cadouri gourmet în cel mai…
6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…
CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…
Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…