Carrefour obține certificarea Angajator de Top în România pentru al doilea an consecutiv, ca urmare a analizei realizate de Top Employers Institute, autoritatea globală care certifică organizațiile din întreaga lume pe baza participării și a rezultatelor sondajului HR Best Practices.
De peste 30 de ani, Top Employers Institute este autoritatea globală responsabilă de recunoașterea excelenței în resursele umane, certificând organizații din întreaga lume. Sondajul la care a luat parte Carrefour România acoperă șase domenii de resurse umane și include 20 de tematici, printre care strategia, mediul de lucru, recrutarea talentelor, învățare, egalitate și incluziune, wellbeing și multe altele.
Ariile unde Carrefour a obținut cele mai mari procente în 2024 vizează multiple componente ale strategiei de resurse umane (Valori, Etică și Integritate, Sustenabilitate, Diversitate și Incluziune), organizare instituțională (Organizare și Schimbare, Digital HR, Mediu de lucru) și management (Strategie de afaceri, Oameni, Leadership).
„Începutul de an este un moment bun să reflectăm cât de departe am ajuns și cum vom scrie povestea Carrefour România în continuare. În cei peste 22 de ani de prezență pe piața locală, am construit un business puternic cu rezultate extraordinare, datorită dedicării angajaților noștri. Suntem onorați să anunțăm că, pentru al doilea an la rând, am primit distinsa recunoaștere din partea Top Employers Institute drept o nouă dovadă a angajamentului nostru față de bunăstarea echipei. Scorul nostru Top Employers 2024 recunoaște îmbunătățirile pe care le-am adus în calitate de Angajator de Top în România și ne motivează să dezvoltăm în continuare un mediu de lucru performant, bazat pe încredere și respect.”
Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv, Carrefour România
Distincția Angajator de Top certifică dedicarea unei organizații pentru o lume mai bună la locul de muncă, fapt ce se manifestă prin politici de resurse umane și practici excelente în materie de personal. Mobilitatea ascendentă prin muncă este una dintre valorile care au condus la dezvoltarea Carrefour, în cele peste două decenii pe piața din România.
Astfel, pentru a accelera procesul de dezvoltare, unul dintre proiectele inițiate de Carrefour este Școala de Lideri, program lansat în anul 2021, în parteneriat cu Academia de Studii Economice București. Școala de Lideri este un program multianual prin care angajații Carrefour au ocazia de a-și dezvolta competențele manageriale prin intermediul cursurilor și formărilor susținute de traineri și profesori recunoscuți. În cadrul primelor două generații ale programului, peste 200 de angajați au participat la cursuri și traininguri de formare profesională, beneficiind de o programă de învățare personalizată în raport cu experiența lor. Ca urmare a succesului primelor două ediții, cea de-a treia generație Școala de Lideri a debutat în toamna anului trecut și se află în prezent în proces de instruire.
Mai mult, Digital Retail Academy a fost lansat la începutul anului 2022 pentru a contribui la îmbunătățirea competențelor digitale și pentru a-i sprijini pe toți angajații în tranziția către locurile de muncă ale viitorului și noile moduri de lucru, programul fiind accesat până în prezent de peste 4.900 de angajați în România. Cel mai recent proiect de resurse umane, platforma internă Workplace, a fost lansat în România la finalul lui 2022 și este destinat tuturor angajaților din Grupul Carrefour, aceștia fiind reuniți virtual într-un singur loc, indiferent unde își desfășoară fizic activitatea. Acesta este încă un pas parcurs spre atingerea obiectivului Carrefour de a deveni o companie de retail digital.
Toate aceste acțiuni, precum și eforturile constante de optimizare a proceselor de recrutare și de creștere profesională sau proiectele care susțin valorile de diversitate și incluziune ale companiei au susținut obținerea certificării de TOP Employer în România pentru a doua oară.
Carrefour România oferă clienților săi posibilitatea de a face cumpărături direct în magazinele sale sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store. După achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour are aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară, și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…