Stiri

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Reading Time: 3 minute

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora România.

Magazinul are o suprafață de vânzare de 7,362 de metri pătrați, 18 case tradiționale și 12 case self checkout, având o echipă formată din 170 de persoane.

Hipermarketul este primul format prin care Carrefour a intrat pe piața din România în 2001 și continuă să joace un rol esențial, oferind o gamă variată de produse pentru toate categoriile de clienți. Extinderea rețelei este parte integrată a strategiei omnichannel a companiei.

„Hipermarketul Pantelimon se alătură universului Carrefour, beneficiind de o remodelare conform standardelor noastre, ca parte a integrării operațiunilor Cora. Acest magazin va oferi o gamă variată de produse de calitate, punând un accent deosebit pe colaborarea cu producătorii locali. În același timp, ne bucurăm să păstrăm o parte importantă din ceea ce definea experiența Cora, mai ales secțiunea de cofetărie, foarte apreciată de clienți. În cadrul acestui proces de integrare, am păstrat ce e mai bun din ambele lumi, aducând împreună calitatea și inovația Carrefour cu tradiția și familiaritatea Cora, pentru a oferi clienților o experiență superioară.”

Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România

În perioada 21 noiembrie – 4 decembrie 2024, cei care fac cumpărături de minimum 200 de lei din Carrefour Pantelimon pot să câștige premii atractive: un televizor, 10 electrocasnice (friteuze și mixere), 10 decorațiuni de Crăciun, 10 seturi de textile de Crăciun pentru casă și 100 de vouchere în valoare de 200 lei fiecare.

De asemenea, la standul special amenajat în fața magazinului, în perioada 21-24 noiembrie și 28 noiembrie-1 decembrie, clenții pot participa la tombolă și pot descoperi gustul produselor marcă proprie Carrefour. Până pe 24 noiembrie, clienții sunt așteptați să se bucure de gustul vinurilor tradiționale românești și al brânzeturilor locale.

Clienții vor găsi în magazin produse proaspete și locale din categoriile măcelărie și pește, pregătite în propriul laborator, fructe și legume de sezon de la producători locali, mici, mijlocii sau mari, legume românești cultivate de fermieri locali din Grădina Noastră din Vărăști, produse lactate realizate din ingrediente naturale de către producători români, produse de panificație, pâine și alimente esențiale (făinoase, mălai), o gamă variată de produse BIO, precum și dulciuri și produse de cofetărie pregătite în laboratorul propriu, incluzând prăjituri tradiționale și torturi.

Clienții au acces și la o selecție de vinuri românești din programul „Deschidem Vinul Românesc”, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii din toate regiunile viticole ale țării. Magazinele oferă o diversitate de produse sub marcă proprie Carrefour, care se împart în game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential) și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection).

Carrefour este retailerul cu cea mai extinsă rețea locală și ultralocală din România, cu peste 1.450 de producători în categoria produselor proaspete, dintre care peste 600 sunt ultralocali, care se află la o distanță de până la 50 de km de magazinele retailerului. Aproximativ 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt din România, iar 95% din produsele La Piață provin de la furnizori locali.

„Magazinul din Pantelimon este drag comunității încă din 2003, iar acum revenim cu o ofertă îmbunătățită și numeroase surprize. Pe lângă programele și produsele noastre dedicate, le aducem clienților o varietate impresionantă de aproximativ 35.000 de articole alimentare și non-alimentare. Suntem bucuroși să întâmpinăm clienții cu promoții speciale, iar cu ocazia redeschiderii, aceștia sunt invitați să se bucure de gustul vinurilor tradiționale românești și al brânzeturilor locale, reflectând angajamentul nostru față de comunitatea din Pantelimon. Ne angajăm să fim un partener de încredere pentru comunitățile locale, oferind clienților o gamă variată de produse, inclusiv mărci proprii apreciate pentru calitatea lor excelentă și prețurile accesibile.”

Marius Tudor, Director de magazin, Carrefour Pantelimon

Experiență de cumpărături completă prin Act for Good de la Carrefour

Programul Act for Good este disponibil în toate magazinele remodelate, inclusiv în noul hipermarket din Pantelimon. Clienții pot acumula puncte AFG pentru reduceri, oferte speciale și oportunități de a sprijini comunitatea. De asemenea, opțiunea Scan&Pay din aplicația Carrefour permite scanarea și plata produselor direct în magazin.

Produsele din magazin sunt accesibile nu doar prin aplicația Carrefour și carrefour.ro, ci și prin platformele partenere BRINGO, Glovo și Tazz, cu livrare rapidă.

Rețeaua Carrefour include magazine în mai multe formate: Hiper – pentru o experiență completă în cadrul cumpărăturilor săptămânale, Express – pentru achiziții rapide și avantajul unui magazin de proximitate, Market – care combină prospețimea și rapiditatea, și Supeco – un format cash & carry destinat atât persoanelor fizice, cât și celor juridice.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Hotel Zenith Conference & Spa intră în grupul Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…

9 minute ago

John Elkington: De la responsabilitate la regenerare

Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…

22 de minute ago

PPC finalizează achiziția de 700 mil. euro a portofoliului de energie regenerabilă din România al Evryo Group

PPC anunță finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group în România, portofoliu deținut de fonduri administrate de Macquarie…

28 de minute ago

Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație

Rowenta, brandul de renume al companiei franceze Groupe SEB, aniversează 140 de ani de inovație și angajament față de îmbunătățirea…

30 de minute ago

Schneider Electric lansează gama de lămpi de lucru profesionale cu LED

Schneider Electric anunță lansarea noii game de lămpi de lucru profesionale cu LED, Thorsman Premium, concepute special pentru a răspunde…

31 de minute ago

Agrii a organizat primul său atelier de grădinărit urban

Într-o atmosferă relaxată, în spațiul vilei enRose din București, Agrii a organizat primul său atelier de grădinărit urban. Monalisa Ungureanu,…

37 de minute ago