Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează primul hipermarket din Alba Iulia. Noul magazin este situat în incinta Carolina Mall Alba Iulia.
Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și rămâne în poziția de format strategic la nivelul întregii rețele, oferind cea mai variată gamă de produse, pentru toate buzunarele. Extinderea rețelei face parte din planul omnichannel al companiei de a-i întâmpina pe clienți cu produsele preferate, atât în magazinele fizice, cât și online.
„Cele 44 de hipermarketuri deschise în zone strategice ale României reprezintă angajamentul nostru de a fi acolo unde sunt clienții noștri și de a deveni principala lor sursă de aprovizionare cu produse calitative, de la producători mici, medii și mari. Deschiderea noului hipermarket în Alba Iulia pune în valoare prioritățile noastre de anul acesta: extinderea rețelei de peste 400 de magazine și susținerea viziunii omnichannel prin integrarea magazinelor multiformat și a serviciilor de livrare online. Rămânem același partener de încredere și actor implicat în comunitatea locală, care oferă cel mai bun portofoliu de produse și servicii, pentru a susține viața de zi cu zi a românilor, adaptându-ne permanent la obiceiurile lor de consum.”
Jagoda Gwardys-Zientara, COO, Carrefour România
Cu ocazia deschiderii, clienții pot consulta cataloagele cu oferte și promoții speciale din ziua deschiderii și participa în perioada 31 august – 1 octombrie la tombola cu premii, prin care au șansa să câștige unul dintre cele 50 de carduri cadouri în valoare de 500 de lei, în schimbul unui bon de cumpărături în valoare de 100 de lei înregistrat online.
Hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 07:00 – 22.00. Cu o suprafață de vânzare de peste 4.000 mp, magazinul pune la dispoziția clienților un mix de cinci case tradiționale și nouă case de tip self checkout: patru cu opțiuni de plată mixte cash și card și cinci doar card.
„Deschidem astăzi primul magazin din Alba Iulia, un moment important pentru noi și avem încredere că vom putea acoperi cât mai multe dintre nevoile locale de consum, datorită ofertei generoase de peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare. Este un prilej bun de apropiere față de comunitatea locală. Mă refer aici la clienți, pe de o parte, prin varietatea de produse de calitate, și pe de altă parte, la producătorii locali și regionali, cărora le oferim un spațiu generos de expunere în magazin. Îi așteptăm pe locuitorii din Alba Iulia și din vecinătate să descopere produse din game consacrate precum Drag de România, Creștem România Bio sau Grădina Noastră, dar și bunătăți realizate de producătorii locali din regiunea Transilvaniei.”
Lucian Stanciu, Director hipermarket Carrefour Alba Iulia
Odată cu primul hipermarket din oraș, Carrefour aduce la Alba Iulia și programul Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, prin care clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de oferte, discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
În ultimul an, Carrefour a demarat un amplu proces de remodelare, care vizează hipermarketurile din toată țara, reprezentând evoluția strategică a retailerului în România pentru o mai bună experiență în cadrul sesiunilor de cumpărături. Dincolo de casele 100% self checkout, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Act for Good, prin care pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături.
Ca parte a strategiei Carrefour de protejare a mediului înconjurător, compania aduce în perioada 1-3 septembrie ultima ediție a caravanei Plata cu PET, în cadrul căreia clienții Carrefour pot achiziționa fructe și legume proaspete crescute local la prețul special de 1 PET, 1 doză de aluminiu sau 1 ambalaj de sticlă per bucată. Iar pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, clienții primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Plata cu PET este o inițiativă Carrefour în parteneriat cu Coca-Cola HBC, GreenPoint Management, TOMRA, EcoSynergy și FEPRA.
Clienții pot aduce oricând în noul magazin recipiente cu ulei folosit și beneficia de recompense, primind pentru fiecare 4 litri de ulei folosit câte 1 litru de ulei proaspăt.
Totodată, Carrefour instalează în noul magazin din Alba Iulia și un echipament de reciclare, compatibil cu sistemul de garanție returnare, tip Reverse Vending Machine (RVM), prin care albaiulienii vor putea recicla ambalajele reutilizabile din sticlă, plastic sau metal. La 10 articole reciclate, albaiulienii vor primi un voucher în valoare de 5 RON în Act for Good, valabil la cumpărăturile în magazinele Carrefour.
Carrefour își invită clienții să pună binele pe lista lor de cumpărături și să doneze în locul special amenajat alimente pentru persoanele din comunitățile defavorizate, în cadrul proiectului Banca de alimente, dezvoltat alături de Crucea Roșie Română.
Din 31 august, albaiulienii vor avea posibilitatea să acceseze cele peste 30.000 de produse și online, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau a platformelor partenere BRINGO și Glovo.
BRINGO, platforma românească de personal shopping care efectuează livrări în timp record, de la 90 de minute, la 30 sau chiar 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.
Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de magazinul Carrefour Alba Iulia, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Carrefour România oferă clienților săi posibilitatea de a face cumpărături direct în cele peste 400 de magazine din țară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…