Business

Carrefour România a deschis 22 de noi magazine de proximitate Express în 2023

Reading Time: 3 minute

Carrefour România a atins pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe.

Întreaga rețea de proximitate este deservită de 131 de magazine integrate și 31 în regim de franciză. Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic pentru Carrefour, aliniat viziunii omnichannel a companiei de a fi aproape de clienți și de a le oferi cea mai bună experiență la cumpărături. Indiferent de locul unde își desfășoară activitățile, clienții au parte de un confort sporit, datorită accesibilității și timpului redus dedicat cumpărăturilor, specific magazinelor de proximitate.

„Magazinele Express sunt concepute să răspundă unui stil de viață din ce în ce mai dinamic, oferind soluții rapide și eficiente pentru cumpărăturile zilnice. În acest sens, facem tot posibilul să le oferim clienților soluții adaptate nevoilor lor și continuăm să extindem amprenta formatului nostru de proximitate, prin diversificarea locațiilor amplasate în cât mai multe puncte de vânzare strategice – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birouri sau chiar zone urbane centrale. Prin intermediul celor 162 de magazine Express distribuite național, aducem mai aproape de clienții noștri un univers plin de produse proaspete provenite de la fermierii locali, mărci proprii (Carrefour La Piață, Drag de România), vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc, dar și mărci internaționale apreciate.”

Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România

Magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 110 și 350 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează un număr de 176 de locuri de muncă la nivel local, clienții fiind așteptați de luni până duminică, în intervalul 07:00 – 22:00.

Magazinele Carrefour Express reprezintă modalitatea prin care retailerul francez vine în întâmpinarea clienților cu o gamă variată de peste 4.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zonele aglomerate.

Reprezentând cel mai mic format din punct de vedere al disponibilității spațiului de vânzare, rețeaua de magazine Express joacă un rol esențial în ecosistemul Carrefour, prin optimizarea timpului petrecut la cumpărături și accesul rapid, în orice moment al zilei, la produse. Mai mult, formatul Express contribuie la susținerea livrării rapide prin Bringo și Glovo, serviciul fiind destinat să traducă proximitatea și în mediul online. Acesta este disponibil și la nivelul noilor magazine, pentru a oferi clienților o experiență completă în cadrul sesiunilor de cumpărături.

În linie cu viziunea omnichannel, Carrefour își dezvoltă rețeaua națională de magazine în toate formatele: Hiper – pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express – pentru rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market – aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco – formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

Carrefour România oferă clienților săi posibilitatea de a face cumpărături direct în magazinele sale sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store. După achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour are aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară, și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat pentru peste 17.000 de angajați.

Team

Recent Posts

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

o oră ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

2 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

4 ore ago

E.ON România și Asociația Zi de BINE colaborează pentru prevenirea consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor

E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…

5 ore ago

Lidl continuă proiectul Pâine și Mâine derulat de World Vision România

În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…

5 ore ago

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

6 ore ago