Carrefour lansează campaniei de loializare LEGO®, oferindu-le părinților și copiilor oportunitatea să petreacă timp de calitate împreună și să-și dezvolte creativitatea cu ajutorul seturilor tematice din ofertă.
În perioada 10 aprilie – 6 iunie 2024, clienții pot acumula puncte autocolante sau puncte Act for Good în aplicația Carrefour, pentru a beneficia de reduceri de până la 40% la produsele LEGO® selecționate.
Punctele sunt evaluate identic, indiferent că sunt colectate fizic (pe talon) sau în aplicația Carrefour: la fiecare 20 de lei cheltuiți, se acordă câte un punct. Cu 3 sau 5 puncte, clienții pot debloca reduceri de până la 40% la 11 produse LEGO® pentru toate vârstele.
Talonul colector se prezintă la casa de marcat alături de produsul dorit, iar cu punctele Act for Good, voucherul pentru setul preferat se activează direct în aplicația Carrefour, iar în momentul achiziției, se aplică automat la casa de marcat prin scanarea codului Act for Good. Campania va fi disponibilă și în noile magazine Carrefour – Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza, Șoseaua Alexandriei, Constanța Brătianu, Constanța City Park, Cluj 2, Drobeta 2, Bacău și Afi Ploiești – doar pe baza colectării punctelor autocolante. Programul de loialitate Act for Good va fi disponibil în curând și în aceste locații.
Fie că aleg un set LEGO® pentru copiii lor sau unul de care se pot bucura chiar ei, părinții au la dispoziție o gamă variată de seturi promoționale în hipermarketurile Carrefour, dar și în magazinele Carrefour Market, Carrefour Express, pe carrefour.ro și în aplicația Bringo.
Seturi precum LEGO® Classic Cutie creativă cu cărămizi multicolore, LEGO® City Rover de comandă și încărcător cu macara, dar și LEGO® Ideas Arborele genealogic sunt concepute special pentru a hrăni imaginația copiilor, dar și pasiunile adulților, iar în promoție se regăsesc multe altele.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…