BizRemote by certSIGN

Carrefour lansează lada cu legume proaspete, pentru a susține micii producători agricoli

Reading Time: 2 minute

Micii fermieri duc astăzi greul crizei. Dar nu sunt singuri. În mijlocul unei pandemii care a schimbat obiceiurile de consum și pe fondul unui excedent de producție, fermierii locali, parteneri cheie în ecosistemul Carrefour, nu vor rămâne cu legumele pe câmp și nici în depozite.

Carrefour continuă să le achiziționeze întreaga producție la un preț corect și lansează un nou produs sezonier compus din lădițe cu legume proaspete, disponibile în magazine și online. Mai mult, Carrefour donează echivalentul a 25% din valoarea fiecărei lădițe vândute către Fundația pentru Dezvoltarea Agriculturii, susținând astfel desfășurarea de proiecte durabile în domeniul agricol.

Parteneriatele cu micii fermieri sunt și mai valoroase astăzi, într-un context dificil care cere acțiuni concrete și continuitate.

Carrefour aduce consumatorul mai aproape de fermieri prin Lădița cu verdețuri la preț unic de 19.99 lei, prima dintr-o serie de lădițe cu legume cultivate local.

Aceasta conține 25 de articole provenind de la Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, de la producători din programul Creștem România BIO aflați în primii ani de conversie la agricultura ecologică, dar și de la sute de alți fermieri din țară, cu care Carrefour are contract sezonier: 1 kg spanac, 4 legături de ceapă verde, 4 legături de lobodă, 4 legături de ridichi, 4 legături de usturoi verde, 2 legături de leuștean, 2 legături de mărar, 2 legături de pătrunjel și 2 bucăți de salată verde.

Această primă lădița este disponibilă pe rafturile hipermarket-urilor Carrefour și online, în platforma BRINGO, până pe 15 mai.

Carrefour donează echivalentul a 25% din valoarea fiecărei lădițe vândute până pe 15 mai către Fundația pentru Dezvoltarea Agriculturii pentru a susține implementarea de programe sustenabile în agricultură, un domeniu cu atât de mult potențial în România.

„Inițiativele Carrefour sunt un bun exemplu de implicare din partea sectorului privat, de care agricultura românească are nevoie pentru a crește. Mulțumim Carrefour pentru că ne-a fost alături din primul moment și ne acordă sprijin în dezvoltarea de programe durabile, contribuind, astfel, la investiția în generațiile viitoare, printr-o agricultură responsabilă de mâine”, a spus Romeo Vasilache, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Agriculturii.

„Anul acesta, iarna caldă a grăbit producția, ne-a impiedicat să urmăm calendarul agrar firesc și ne-am văzut în fața unei situații greu de gestionat fără un suport real. Un surplus de produse pe care, teoretic, nu am fi putut să le vindem dacă nu am fi avut sprijinul Carrefour, care ne-a preluat legumele”, a declarat Paul Piper, producător local din Arad.

„Avem o piață internă de legume în creștere, dornică să consume produse locale de calitate, însă există limitări date de fragmentarea terenului, de o performanță relativ scăzută în sector și de accesul limitat la piață. Grija noastră se îndreaptă spre reducerea acestor lipsuri, astfel că – prin toate inițiativele și programele noastre – aplicăm o strategie pe termen lung de dezvoltare a segmentului agricol, prin transferul de expertiză către micii fermieri, creșterea capacității logistice și accesul la piață și tehnologie, de care producătorii locali au atât de mare nevoie”, a declarat Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

Fundația Pentru Dezvoltarea Agriculturii (FDA) este o organizație independentă care a luat naștere în 2019. Rolul ei este de a contribui la implementarea și diseminarea la nivel național a unor modele asociative în agricultură care susțin productivitatea, calitatea și oferă fermierilor mici și mijlocii acces la piață și consiliere în obținerea de fonduri și în aplicarea de metode agricole moderne. 

Team

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

58 de minute ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

3 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

3 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

4 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

4 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

4 ore ago